بندرعباس؛

نماینده ولی فقیه در هرمزگان کودتای ترکیه را محکوم کرد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت : کودتای کشور ترکیه مزه تلخ ناآرامی را به رئیس جمهور این کشور نشان داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، آیت الله نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندرعباس افزود: رئیس جمهور ترکیه که پنج سال بر علیه کشور سوریه تلاش کرد و از عاملان ناآرامی در سوریه بود ، اغتشاش به کشور خودش هم کشیده شد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با محکوم کردن کودتای کشور ترکیه گفت : اسرائیل با ایجاد نفاق و تفرقه در منطقه در پی انجام نقشه های شوم خود است .
امام جمعه بندرعباس گفت :آمریکا امروز جمهوری اسلامی ایران را خطری بزرگ برای خود می داند و در پی ضربه زدن به کشور از راه فشار اقتصادی است.
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز فنی و حرفه ای و مهارت آموزی افزود : این مرکز یکی از عوامل تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی در کشور است که باید در شهرستانهای مختلف استان توسعه یابد.
امام جمعه بندرعباس گفت : مهارت آموزی ، ایجاد اشتغال و رونق تولید از مهمترین مزایای مراکز فنی و حرفه ای است.
آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه اول مرداد به نام روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای نامگذاری شده است افزود : جوانمردی و احترام به پیشکسوت از مهمترین ویژگی های این ورزش است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.