توجه ویژه آموزش و پرورش به تداوم نظام اجتماعی و سیاسی كشور

مدیر كل آموزش و پرورش شهر تهران از توجه ویژه آموزش و پرورش به تداوم نظام اجتماعی و سیاسی با برگزاری اردوهای دانش آموزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا كمره‌ای مدیر كل آموزش و پرورش شهر تهران امروز در اردوی ملی دانش آموزان مناطق مرزی كشور در اردوگاه باهنر اظهار داشت: این جشنواره با تجمع نمایندگان ١٧ استان برگزار شد است.

وی افزود: در این جشنواره تنوعات قومیتی و فرهنگی یكپارچه شده و باید وحدت و همبستگی در سراسر كشور ایجاد شود چرا كه می تواند عاملی اساسی در تداوم نظام اجتماعی و سیاسی كشور باشد.

کمره ‌ای با بیان اینکه اردوهای تابستانی همه اقوام را از سراسر كشور جمع كرده و تمام تنوعات فرهنگی و قومی را مورد توجه قرار داده، عنوان كرد: امیدواریم این گردهمایی‌ها سبب تقویت هویت ملی و شناخت عمیق نسبت به كشور شود.

افزايش رشد كشور دنباله رو شناسايی استعدادها است
در ادامه مهدی علی اكبرزاده مدیركل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش عنوان كرد: اولین اردوی مناطق مرزی ١٣ روز پیش برای دانش آموزان پسر در اردوگاه شهید بهشتی استان اصفهان برگزار شد كه این مراسم به عنوان دومین اردوی مناطق مرزی و اولین اردوی ویژه دختران كشور به شمار می رود و تمام برنامه ها توسط اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران تدوین شده است.

مدیر كل فرهنگی و هنری با بیان این كه برنامه‌ها شامل ٥ نوع كارگاه متنوع است، گفت: این كارگاه های آموزشی توسط اساتید مختلف مدیریت می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار