ارومیه؛

تمام مربیان دنیا آرزوی مربیگری در ارومیه را دارند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه : تمام مربیان دنیا آرزوی مربیگری در ارومیه را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، یوبومیر تراویسا در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی استان اظهار داشت : در چند سال گذشته پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ایران به من داده شد اما متاسفانه شرایط فراهم نشد و امید است که در تیم شهرداری ارومیه شاهد درخشش و کسب نتایج خوب باشیم.

وی استعدادهای جوانان ایران و ارومیه در امر رشته ورزشی والیبال را بسیار عالی اعلام کرد و افزود : من مدتی در شهر ارومیه بوده و برروی بازیکنان شناخت پیدا کرده ام و تلاش میکنیم تا آغاز مسابقات لیگ تیم قوی و ایده آل مهیا کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در پاسخ به رفتن سعید معروف هم گفت : از دست دادن معروف برای هر باشگاهی بسیار سخت است و انتخاب جایگزین هم بسیار سخت تر چرا که وی یکی از بهترین پاسورهای جهان است.

یوسفی مدیرعامل باشگاه فرهنگی و رزشی شهرداری ارومیه نیز در این نشست با اعلام اینکه از 18 مهرماه بازی های لیگ برتر والیبال کشور آغاز میشود گفت : برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات پلی آف ، تسویه حساب مالی با بازیکنان و استفاده از 3 بازیکن ملی پوش در یک تیم از جمله مسائل مطرح شده در جلسه هفته گذشته شورای عمومی لیگ والیبال کشور بود که در این زمینه کارشناسان پس از بررسی، جواب های لازم را ارائه و تصمیمات لازم ابلاغ میشود.

وی از آقایان درگان تراویسا ، پرویز پزشکی ، آرمین تشکری ، حامد رضایی ، جواد محمدی نژاد ، علیرضا مباشری ، بهران فرید ، علیرضا میرزاجان پور ، عبدالرضا علیزاده ، فرهاد پیروت پور و اولی پکا ویانسیوو به همراه 2 بازیکن سهمیه جوانان را بازیکنان امسال تیم والیبال شهرداری ارومیه در مسابقات لیگ برتر اعلام کرد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: ارومیه ، مربیان ، والیبال ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.