قصرقند؛

احداث سی و یکمین بیمارستان صحرایی سپاه در قصرقند

سی و یکمین بیمارستان صحرایی سپاه با حضور قائم مقام وزیر بهداشت در شهرستان قصرقند در جنوب استان آغاز به کار کرد.

احداث سی و یکمین بیمارستان صحرایی سپاه در قصرقندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛معاون بهداری قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور گفت : سی و یکمین بیمارستان فوق تخصصی صحرایی سپاه در ادامه طرح محرومیت زادیی درمانی شهید شوشتری از امروز به مدت یک هفته از سوی بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و با همکاری دانشگاههای علوم پزشکی استان راه اندازی شد.

سرهنگ پاسدار غلامعلی کفاش اظهار داشت: 250 کادر درمانی شامل 64 پزشک متخصص و عمومی و دندانپزشک، 160 پیراپزشک و نیروهای پشتیبانی در این بیمارستان صحرایی به مردم محروم قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان خدمات بهداشتی درمانی ارائه می دهند.
  
وی افزود: سازه این بیمارستان صحرایی شامل پنج دستگاه اتوبوس تغییر کاربری شده و بخش های اتاق عمل، دندانپزشکی، رادیولوژی و غیره، پنج دستگاه آمبولانس، چند دستگاه کامیون، بخش بستری با سازه بادی با دارا بودن 36 تخت بستری و غیره است.
  
معاون بهداری قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور با اشاره به ارائه انواع خدمات تخصصی در این بیمارستان بیان کرد: متخصصان داخلی، جراحی زنان و زایمان، بیهوشی، قلب، عفونی، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، اطفال،گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، ارتوپدی و غیره با حضور در این بیمارستان تمام خدمات درمانی را به صورت رایگان به مردم قصرقند ارائه می کنند. 

کفاش خاطرنشان کرد: همچنین بیمارانی که نیاز به ادامه روند درمان داشته باشند به بیمارستان استان منتقل می شوند و خدمات درمانی آنان نیز رایگان است. 

انتهای پیام/گ-پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.