زاهدان؛

جشنواره فرهنگی, ورزشی یادواره شهدای مدافع حرم

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان گفت: جشنواره فرهنگی, ورزشی با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم برای سومین سال متوالی در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛نجفی افزود: جشنواره فرهنگی- ورزشی با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم برای سومین سال متوالی در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: مرحله مقدماتی با حضور 500 نفر از پرسنل امداد سطح استان ابتدا در 4  منطقه استان برگزار شده است نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات نیمه‌نهایی به میزبانی شهرستان زاهدان انتخاب شدند. 

وی با اشاره به اینکه این مسابقات به مدت 2 روز در حال برگزاری است، افزود: این جشنواره در سه رشته ورزشی شامل: فوتسال, طناب‌کشی, والیبال برگزار و شرکت‌کنندگان با هم به رقابت می‌پردازند. 

نجفی تصریح کرد: قبل از مراسم افتتاحیه اعزام ورزشکاران به مزار شهدا, ذکر فاتحه و صلوات, اهدا شاخه گل و غیره از جمله برنامه‌های اجرایی این جشنواره بوده و این طرح باتوجه به تقویت روحیه شادابی همکاران اجرا می‌شود و همچنین با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع میزبان شرکت‌کنندگان عزیز است.

انتهای پیام/گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار