طهماسبی:تکلیف جذب مهاجم خارجی امروز مشخص می شود

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت:احتمال جذب مهاجم نیجریه ای بدلیل درخواست مالی بالا ضعیف است با 3 مهاجم دیگر مورد نظر کادر فنی مذاکره می کنیم.

طهماسبی:تکلیف جذب مهاجم خارجی امروز مشخص می شودسرپرست تیم فوتبال پیکان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین شرایط تیم قبل از سفر به تبریز گفت:تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی با قدرت در زمین پیکانشهر در حال پیگیری است و بازیکنان در بهترین شرایط  روحی  و روانی قرار دارند و از هر نظر آماده بازی با گسترش فولاد تبریز در هفته اول لیگ شانزدهم هستند.

طهماسبی ادامه داد:طبق برنامه اعضاء تیم پیکان فردا برای بازی مقابل گسترش فولاد در هفته اول  به شهر تبریز می رود.

سرپرست تیم پیکان تهران در خصوص سرنوشت جذب مهاجم نیجریه ای هم خاطر نشان کرد:جذب مهاجم نیجریه ای هنوز قطعی نشده است و مسئولان پیکان شرایط مالی خود را به این بازیکن اعلام کرده اند و منتظر جواب این بازیکن هستند.

وی افزود: آخرین فرصت پیکانی ها به این بازیکن تا ساعت 12 امروز است و در صورت جواب ندادن وی مذاکره با گزینه های دیگر مورد نظر کادر فنی ادامه پیدا میکن.

محمدرضا طهماسبی  گفت: پیکانی ها با 3  مهاجم  دیگر نیز در حال مذاکره هستند ،که در صورت به توافق نرسیدن با مهاجم نیجریه ای بتوانیم یکی از آنها را جذب کنیم  یا توجه شرایط موجود در خواست مالی بالا این مهاجم احتمال به توافق رسیدن با مهاجم نیجریه ای بسیار ضعیف  است.

سرپرست تیم پیکان در باره  شرایط زمین ورزشگاه شهر قدس یک هفته قبل از میزبانی از بازی خانگی خود مقابل تیم صبا قم گفت: مسئولان پیکانی قبل قرعه مایل بودن هفته اول میزبان نباشند تا مراحل آماده سازی ورزشگاه شهر قدس کاملا پایان یابد و قرعه کشی به نفع ما بود.

وی افزود: کارهای زیادی در ورزشگاه شهر قدس انجام شده است و امروز نیز مسئولان پیکان از این ورزشگاه بازید خواهند کرد و بازی هفته دوم  میزبان شایسته ای برای مقابل تیم صبا قم باشیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار