جلالی:

برگزاری کنفرانس در روز بازی اشتباه است/ سازمان لیگ با برنامه ریزی هایش تمرکزم را بهم زد

سرمربی تیم پیکان در کنفرانس خبری گفت: لیگ پویا و خوبی داریم ولی برنامه ریزی سازمان لیگ در برگزاری نشست خبری اشتباه است ، من امروز باید با تمرکز در خدمت تیمم باشم.

برگزاری کنفرانس در روز بازی اشتباه است/سازمان لیگ با برنامه ریزی هایش  تمرکزم را بهم زدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی سرمربی تیم پیکان در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های گسترش‌فولاد و پیکان گفت: فکر می کنم امسال لیگ پویا و باکیفیتی خواهیم داشت و ما نیز سعی داریم خودمان را در یک جایگاه مناسب حفظ کنیم،البته در نیم‌فصل اول بیشتربازی ها میهمان هستیم که کارمان را سخت می‌کند اما به نظرم این خودش یک فرصت است.

سرمربی پیکان در خصوص لقب آسانسوری بودن پیکان هم بیان کرد : قبول دارم که خاطرات بدی نسبت به سال‌های قبل این تیم وجود دارد اما ما سعی می‌کنیم امسال سال باثباتی داشته باشیم، در واقع عملکردی داشته باشیم که موجب اعتماد سازی شود، هر چند که فوتبال نیاز به اعتماد سازی عمومی دارد و امیدوارم همه نسبت به این موضوع کمک کنند، از طرف خودم می‌گویم که دوست دارم یک فصل آرام را سپری کنم اما انتظار دارم همه چیز منصفانه پیش برود.

جلالی در باره فوتبال آذربایجان و اینکه تبریز سه تیم لیگ برتری دارد افزود: آذربایجان ظرفیت‌های خوبی در فوتبال دارد و زمانی که منابع مالی به این ظرفیت‌ها وصل شد شکوفا شد و خودش را نشان داد اگر این استان امروز 3 تیم در لیگ برتر دارد باید قطعا 50 هزار نفر را تحت پوشش قرار دهد تا این 3 تیم حفظ شوند در غیر این صورت چیزی که وجود دارد،‌ناپایدار خواهد بود.

سرمربی پیکان در مورد کیفیت لیگ برتر فصل شانزدهم هم اظهار کرد : علائمی که می‌بینیم نمی‌توان امیدوار نبود اما همه باید کمک کنند،اگر کنار بنشینیم و بگوییم یک نفر دیگر بیاید و فوتبال ما را سر و سامان دهد هیچ وقت موفق نمی‌شویم و تغیرات باید از خودمان شروع شودو در جواب سؤال شما دست بسته هستیم. هر چند که خودم تصمیم گرفتم نگاهم مثبت باشد اما وقتی 5 روز مانده به بازی، زمان آن را یک روز به تاخیر می‌اندازند و دلایلش را هم نمی‌گویند و یا اگر می‌گویند توجیهی ندارد، یک فکر دیگر می‌کنم.

وی افزود: یا وقتی که کنفرانس را در روز بازی می‌گذارند این مسائل توجیهی ندارد، که من در روز بازی باید در اختیار تیمم باشم و تمرکزم به نخورد .

جلالی ادامه داد:امروز بیش 10ها کار داشتم ولی به احترام شما آمدم این مسائل ذهن را از مثبت‌گرایی خارج می‌کند، هر چند که شاید به خاطر مشکلاتی که در میزبانی تیم‌های تبریزی وجود داشته این مشکلات رخ داده و من سعی می‌کنیم اینطور نگاه کنم گرچه موضوع به این سادگی نیست، در هر صورت شاید انشاءالله فوتبال بتواند خودش را از دست ما نجات دهد!

جلالی  در مورد اینکه چه کسی مقصر تغییر برنامه است،‌گفت: قطعا این موضوع از سوی سازمان لیگ بوده و کسی دیگر مقصر نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار