خطیبی: بهترین بازیکنان ایران را دارم

رسول خطیبی معتقد است باشگاه پیکان بهترین نقل و انتقالات را در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر داشته است.

رسول خطیبی که در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران هدایت پیکان را بر عهده خواهد داشت، فردا در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر میزبان نساجی خواهد بود. خطیبی پیش از این بازی اظهار داشت: روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران زحمتکش کشورمان که همیشه بی‌ادعا برای ورزش و جامعه تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم و امیدوارم همه آن‌ها همیشه سلامت باشند. 

او سپس به تمجید از شرایط تیمش پرداخت و گفت: از مسئولان باشگاه پیکان تشکر می‌کنم که از زمانی که ما آمدیم، شرایط را برای همه‌چیز فراهم کردند و ما در آرامش تمریناتمان را انجام دادیم.

سرمربی پیکان درباره شرایط نساجی اظهار داشت: نساجی تیم بزرگی است و به هوادارانشان تبریک می‌گویم که امسال در بازی‌های آسیایی شرکت خواهند کرد. برای باشگاه نساجی، بازیکنان، کادرفنی و هواداران این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در بازی‌های آسیایی موفق باشند. نساجی تیم خیلی خوب است و با حضور کادرفنی جدید و ترکیبی از بازیکنان سال قبل و بازیکنان جدید، قطعا شاهد بازی خیلی خوبی خواهیم بود.

وی افزود: من همیشه سعی کرده‌ام هجومی بازی کنیم و قطعا در بازی فردا هم یک شکل هجومی خواهیم داشت. امیدوارم هواداران شاهد یک بازی خوب باشند و هر تیمی که تلاش می‌کند و از موقعیت‌ها استفاده می‌کند، برنده بازی باشد؛ امیدوارم ما برنده این بازی باشیم. 

خطیبی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد پیکان در نقل و انتقالات تابستانی گفت: بهترین نقل و انتقالات در ایران را تیم پیکان داشته است. همه می‌توانند هزار میلیارد یا ۵۰۰ یا ۳۰۰ میلیارد خرج کند، اما فلسفه باشگاه پیکان جوانگرایی و بازیکن‌سازی برای آینده تیم ملی است. ما با بودجه ۵۰-۶۰ میلیاردی که در اختیار داریم تیم بستیم که به اندازه قیمت دو بازیکن برخی از تیم‌ها است و به همین دلیل می‌گویم ما بهترین نقل و انتقالات را داشتیم.

او در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: مطمئن باشید آن تیمی که برای تیم ملی و کشورمان بازیکن‌سازی و سرمایه‌گذاری می‌کند، بهترین نقل و انتقالات را داشته و من فکر می‌کنم باشگاه ما در این زمینه بهترین بوده است. ما در کنار بازیکنان باتجربه، بازیکنان جوان هم جذب کردیم و ان‌شاءالله همه در این فصل این جوان‌ها را می‌بینند و مطمئنم این بازیکنان به تیم‌های بزرگ و حتی تیم ملی خواهند رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار