خسروی وفا:سهمیه بانوان افزایش چشم گیری داشته است

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین کشورمان گفت:سهمیه بانوان افزایش چشم گیری داشته به طوری که نسبت به دوره قبل که تنها 7 سهمیه بانوان وجود داشت و حالا 23 سهم وجود دارد.

خسروی وفا : سهمیه بانوان افزایش چشم گیری داشته استخسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  پاسخ گوی سوالات شد.

وی ابتدا  در مورد شرایط پارالمپیکی های کشورمان گفت:خوشبختانه همان طور که مشخص است شرایط خوبی در رشته های پارالمپیکی ما وجود دارد و ما خوشحالیم که در این دوره 96 ورزشکار را راهی پارالمپیک می کنیم.

المپیک لندن برای ما خوب بود اما تنها 78 نماینده داشتیم ولی حالا ورزشکاران بیشتری نماینده ما در این بازی ها هستند. 

خسروی وفا افزود:افزایش چشمگیری را در سهمیه بانوان شاهد بودیم به طوری که در لندن تنها 7 نماینده خانم داشتیم اما حالا 23 نماینده خانم در این بازی ها داریم. 


وی ادامه داد:ورزشکاران ما شرایط بسیار خوبی دارند و در همه رشته ها شاهد برگزاری اردو های خوبی هستیم . برخی از اردو های ما از سال 1394 آغاز شده است و همه آماده حضور پر قدرت در بازی های پار المپیک هستند. به طو قطع کسب مدال در برخی از رشته ای ما قطعی است و در برخی دیگر باید برای مدال جنگید. 
طبیعتا در بعضی رشته ها مدال ملاک نیست و هدف تنها کسب نتایج خوب است.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در مورد پیش بینی اش از عملکرد بازیکنان گفت:بعید می دانم مدال های کمتری نسبت به لندن کسب کنیم زیرا ورزشکاران ما نسبت به گذشته شرایط بهتری دارند و همه از آمادگی بسیار بالایی برخور دارند.


خسروی وفا در پایان و در خصوص حمایت های صورت گرفته عنوان کرد: خوشبختانه در حمایت ها مشکلات خاصی نبوده و همه چیز به خوبی پیش رفته است اما نباید فراموش کرد که همواره مسائل کوچک وجود دارد اما نباید ناامید بود و باید تلاش کرد. حالا امیدوارم با شرایط خوبی که وجود دارد نتایج بهتری کسب شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار