خسروی وفا:رتبه تک رقمی اولویت اصلی ما در ریواست

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: ما قصد داریم رتبه یازدهم لندن را به رتبه تک رقمی در ریو ارتقا دهیم

خسروی وفا:رتبه تک رقمی اولویت اصلی ما در ریواستمحمود خسروی وفا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در پارالمپیک لندن با 78 ورزشکار توانستیم 24 مدال را کسب کنیم و در جایگاه یازدهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفت.اکنون کاروان ایران با 111 ورزشکار در 13 رشته با هدف کسب رتبه تک رقمی راهی ریو می شود.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات توانستیم تعداد سهمیه ایران را سه رقمی کنیم و تعداد بانوان ورزشکار نسبت به لندن 3 برابر شد و برای نخستین بار بانوان ما توانستند در رشته تیمی والیبال نشسته کسب سهمیه کنند.

خسروی وفا افزود: دهم شهریور ماه کاروان ایران با نام شهدای منا و با شعار ایمان،اراده و افتخار راهی مسابقات پارالمپیک ریو می شود و امیدوارم خبرهای خوبی از توانمندی ملی پوشان به مردم عزیز بدهیم.

وی عنوان کرد: در رشته های دو و میدانی،تیروکمان،تیراندازی،وزنه برداری، جودو و والیبال نشسته مردان به کسب مدال طلا امیدوار هستیم البته در رشته فوتبال هفت نفره که به تازگی حضورش در کاروان قطعی شده برای تکرار کسب مدال در این دوره نیز امید داریم.البته تمام رشته ها و ملی پو.شان ما از شانس های کسب مدال و سکوی قهرمانی هستند.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: ورزش قابل پیش بینی نیست اما امیدوارم در رشته های تیم و انفرادی همانطور که در کسب سهمیه افتخار آفرنی کردیم در دریافت مدال نیز موفق عمل کنیم و باعث درخشیدن نام ایران در میدان پارالمپیک شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
احسنت....ان شاالله که جایگاه مان بهتر از لندن میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
ان شاالله که در جدول توزیع مدال ها در پارالمپیک ریو جزو پنج کشور برتر باشیم...
ملی پوشان ما شایستگی این اتفاق را دارند
آخرین اخبار