سمنان؛

تکمیل مصلای سمنان نیازمند 800 میلیارد ریال اعتبار است

مجموع مساحت مصلای سمنان، 20 هزار مترمربع بوده و 14 هزار مترمربع نیز به‌عنوان شبستان اصلی مصلای سمنان پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،محمد حسن پیرچه مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: حدود 100 میلیارد ریال دیگر برای اتمام شبستان اصلی این مصلی نیاز است.
پیرچه با اشاره به اینکه برای مصلای نماز جمعه شهر سمنان بخش‌های مختلف فرهنگی پیش‌بینی‌ شده است، خاطرنشان کرد: تکمیل همه بخش‌های مصلا سمنان به 800 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.
وی با اشاره به اینکه فضاهای متعدد فرهنگی و تأسیساتی برای مصلا شهر سمنان در نظر گرفته‌شده است، عنوان کرد البته بخش اعظمی از 20 هزار هکتار مساحت مصلا سمنان مربوط به پارکینگ است.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان با اشاره به اینکه دولت درمجموع در سه سال اخیر 40 میلیارد ریال به مصلا شهر سمنان اختصاص داده است، بیان کرد: اعتبارات دولتی به‌هیچ‌عنوان برای تکمیل مصلاهای شهر سمنان کافی نبوده و می‌بایست به فکر حضور مردم در تکمیل مصلاهای این استان باشیم.
پیرچه با اشاره به اینکه حضور خیران و مردم در مسجد سازی در استان سمنان و دیگر امور خیریه بیانگر توجه مردم این استان به امور خیریه است خاطرنشان کرد: مشارکت در احداث بنای جایی مانند مصلا نماز جمعه سبب خیرات و برکات بسیار زیادی در زندگی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه درمجموع هشت مصلای نماز جمعه دیگر در شهرهای استان سمنان به‌جز مصلای نماز جمعه شهر سمنان در حال احداث است گفت: تاکنون بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این تعداد مصلای نیمه‌تمام هزینه شده است.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.