سمنان؛

نظارت‌های بهداشتی بر واحدهای مرتبط با مواد غذایی در سرخه افزایش یافت

نظارت‌های تخصصی و مستمر از این مراکز سبب شده است تا شهرستان سرخه یکی از شهرستان‌های با کمترین تخلف و تخطی بهداشتی در استان سمنان باشد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه ؛ فرماندار سرخه با اشاره به لزوم توجه به سلامت شهروندان از افزایش طرح‌های نظارتی در حوزه بهداشت و سلامت بر واحدهای تولیدی و توزیعی و خدماتی مرتبط با مواد غذایی در این شهرستان خبر داد.
محمد علی مؤیدی زاده در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سرخه در فرمانداری این شهرستان گفت: با پیگیری‌های لازم و نظارت مستمر و بهره‌گیری از برنامه‌های بهداشتی مناسب در راستای ارتقای سطح بهداشت در مراکز تولیدی و خدماتی شهرستان سرخه گام برداشت.
وی با بیان اینکه شاخصه بهداشتی تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی در شهرستان سرخه وضعیت بسیار مطلوبی دارد تصریح کرد: نظارت‌های تخصصی و مستمر از این مراکز سبب شده است تا شهرستان سرخه یکی از شهرستان‌های با کمترین تخلف و تخطی بهداشتی در استان سمنان باشد.
فرماندار سرخه با اشاره به اینکه بهداشت یکی از شاخصه‌های اصلی زندگی سالم و با نشاط خواهد بودگفت: سلامت مردم به‌عنوان مهم‌ترین راهبرد دولت یازدهم مدنظر قرار داشته و طرح تحول نظام سلامت در کشور نیز بر اساس همین راهبرد اجرایی شده است و امروز مردم حاصل آن را می‌بینند.
مؤیدی زاده افزود: باید با اجرای قوانین و آئین‌نامه‌ها در مسائل بهداشتی برای سلامت عمومی جامعه و همچنین رضایتمندی و شادابی مردم اقدام کنیم؛ چراکه جامعه‌ای که شادابی در آن وجود نداشته باشد؛ ازنظر مشارکت مردمی نیز در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اهمیت کارگروه سلامت و امنیت قضایی در شهرستان گفت این کارگروه باید به‌صورت تخصصی مسائل بهداشتی شهرستان را رصد نموده و با احصاء آمار دقیق و برنامه‌ریزی‌شده جهت رشد و ارتقاء بهداشت و سلامت مردم گام بردارد.
فرماندار سرخه با بیان اینکه امروز دولت با جهت‌گیری به‌سوی پیشگیری به‌جای هزینه‌های گزاف در بخش درمان در حال خدمت به مردم است  گفت : در این راستا توجه به امنیت و سلامت غذایی یکی از راهبردهای مهم در این زمینه است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.