لیبروی تیم ملی والیبال ایران از برگزاری دیدار نخست با تیم ملی آرژانتین ابراز رضایت کرد و گفت: شناخت کافی نسبت به این تیم به ما کمک خواهد کرد.

مهدی مرندی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت آمادگی تیم ملی ایران در آستانه مسابقات المپیک ریو گفت: همه چیز خوب پیش می‌رود. بازیکنان با انگیزه و انرژی تمرینات را پشت سر گذاشتند. گذشت زمان باعث شناخت متقابل بین بازیکنان و کادر فنی شده است.

لیبرو تیم ملی والیبال ایران درباره حریفان ایران در المپیک 2016، گفت: همه ی تیم های گروه ما خوب و قدرتمند هستند، خوشبختانه بازی اول ما در المپیک مقابل آرژانتین خواهد بود و با شناخت خوبی که از این تیم داریم تلاش می‌کنیم تا با پیروزی برابر این تیم شروعی خوب در این رقابت ها داشته و در ادامه راه برای ما هموار شود.

وی ادامه داد: تمام تیم های حاضر در المپیک حتی آن‌هایی که شانس زیادی ندارند در تلاش هستند به سکو و مدال المپیک برسند. این موضوع کار را برای همه تیم‌ها حتی قدرتمندترین ها سخت می‌کند.

مرندی در پایان خاطرنشان کرد: مهم ترین و نخستین هدف بازیکنان ایران در المپیک این است که دل مردم کشورمان را شاد کنیم و امیدوارم مثل همیشه دعای خیر مردم و هواداران را به همراه داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار