اصفهان؛

4 لاله آسمانی در نصف جهان

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر 4 شهید شناسایی شده در اصفهان تشییع می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از شناسایی پیکر پاک و نورانی 28 شهید دوران دفاع مقدس در معراج شهدای تهران خبر داد که چهار تن از آنها از استان اصفهان می باشند.

این کمیته اعلام کرد: شهدای شناسایی شده به زودی و در ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: پیکرهای مطهر این شهیدان والامقام درعملیات های اخیر این کمیته در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از جمله شرق بصره، عین خوش، شرهانی و هورالعظیم کشف شده اند.

مشخصات شهدای گرانقدر شناسایی شده از استان اصفهان به شرح زیر است:
*
شهید معین حق پرست
شهید معین حق پرست فرزند عبدالرسول، اعزامی از استان اصفهان است؛ این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی شرق بصره به شهادت رسیده است.

*
شهید محمد تقی ملک احمدی
شهید محمد تقی ملک احمدی فرزند احمد علی، اعزامی از استان اصفهان است؛ این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که در عملیات محرم و در منطقه عملیاتی عین خوش به شهادت رسیده است.

*
شهید کریم سلیمی قهفرخی
شهید کریم سلیمی قهفرخی فرزند سید احمد، اعزامی از استان اصفهان است؛ این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که در عملیات محرم و در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیده است.

*
شهید محمد علی جنترانی
شهید محمدعلی جنترانی فرزند اکبر، اعزامی از استان اصفهان است؛ این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی هورالعظیم به شهادت رسیده است .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار