اصفهان؛

پیکر شهید گمنام در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی اصفهان به خاک سپرده شد

پیکر یک شهید گمنام سال های دفاع مقدس با حضور یگان های مختلف فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز دوشنبه در محوطه ستاد این نیرو تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این مراسم گفت: مقام شهادت آرزوی انبیای الهی بوده و حیات طیبه ای است که طبق وعده خدا بواسطه شهادت محقق می شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین عادل پور افزود: تمام برکات کشور بلحاظ علمی، سیاسی و نظامی از برکت خون شهداست.
وی خاطرنشان کرد: ما در این مراسم با شهدا پیمانی دوباره می بندیم که تا آخرین نفس در کنار رهبر خود امام خامنه ای بایستیم.
همچنین در این مراسم مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اصفهان نیز گفت: پیکر این شهید گمنام در منطقه عملیاتی 'فکه' تفحص شده است.
سردار مجتبی شیروانیان افزود: پیکر 127 شهید در دو روز گذشته در 23 استان کشور تشییع شد.
وی افزود: پیکر هشت شهید از این تعداد نیز در این روزهای متعلق به شهادت امام صادق(ع) در شهر اصفهان با حضور اقشار مختلف مردم تشییع شد.
وی اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس با الگوگیری از رزمندگان صدر اسلام خود به الگویی برای رزمندگان جبهه مقاومت تبدیل شده اند و امروز مدافعان حرم با تاسی به این شهدا راه مبارزه با جبهه کفر و نفاق را در پیش گرفته اند.
سردار مجتبی شیروانیان خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم نشان دادند که اسلام حد و مرز ندارد و برای انجام تکلیف خود و دفاع از کیان اسلام صدها کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی در جبهه نبرد حاضر می شوند .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.