یزد؛

خدمات رسانی به مردم محروم

هلال احمر در طرح کاروان سلامت به مردم محروم خدمات ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛
هلال احمر در طرح کاروان سلامت با حضور داوطلبان، خیران و علاقمندان و تیم های جامعه پزشکی، می تواند خدماتی را به مردم محروم ارائه کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد در دیدار با رییس جامعه پزشکی و جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان و هیئت همراه اظهار داشت: هلال احمر با توجه به رویکرد جدیدی که در دست اقدام دارد با همه سازمانها و نهادها همکاری های خوبی خواهد داشت.

عباس احدپور گفت: هر فردی لیاقت خدمت به  مردم را  ندارد و سپاه در بیشتر زمینه ها اعم از امنیت مردم، مسائل فرهنگی و ... در جامعه خدمات زیادی را انجام می دهد.

وی عنوان کرد: هلال احمر در بحث کشورهای خارجی اعم از عراق، سوریه، فلسطین و... می تواند خدماتی را ارائه کند که در این زمینه با بسیج جامعه پزشکی  نیز همکاری ها و خدماتی ارائه شده است .

رییس بسیج جامعه پزشکی استان یزد نیز اظهار کرد: برنامه بسیج این است که با سازمان هایی که در برنامه های اجرایی ارتباط دارند بصورت سالانه همکاری های خوب و مفیدی  را  انجام دهد.

قادری با اشاره به برگزاری بیمارستان های صحرایی که در سال گذشته  با حضور وزیر بهداشت انجام شد عنوان کرد: در این بیمارستان خدماتی از جمله دندانپزشکی، رادیولوژی، اتاق عمل،  و .... ارائه می شود و در نظر داریم با  همکاری بیمارستان های دولتی و غیردولتی و سایر ارگانها، جهت ارائه خدمات به مردم استان، این بیمارستانها را برپا کنیم.

وی از تعامل و همکاری خوب جمعیت هلال احمر با بسیج جامعه پزشکی در اجرای برنامه اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم در طول سال تقدیر کرد و گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد انسان دوستانه است که بدون هیچ چشم داشت و توقعی در کارهای خیرخواهانه و عام المنفعه مشارکت دارد.

دکتر قادری گستردگی فعالیت های هلال احمر را از ویژگی های بارز این ارگان مردمی برشمرد و خاطرنشان کرد: این نهاد مردمی تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا به بهترین شکل ممکن و با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند به مردم خدمات رسانی کند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار