یزد؛

فاز دوم بیمارستان مهریز نیازمند 180 میلیارد ریال اعتبار

مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز: تکمیل فاز دوم این بیمارستان به افزون بر 180 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ سید رسول محسن زاده افزود: فاز دوم این بیمارستان 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون توسط خیران شهرستان افزون بر 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: این فاز در قالب طرح توسعه بیمارستان مهریز در چهار طبقه به مساحت هشت هزار مترمربع و شامل بخش های اتاق عمل ، زایمان و بخش های تخصصی است.

این مسئول اظهار داشت: حدود 20 درصد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان مهریز را افراد غیر بومی از برخی استان های مختلف تشکیل می دهد و برای ارائه خدمات بهتر به فاز دوم نیاز است.

محسن زاده گفت: برای تکمیل طرح توسعه این بیمارستان به اعتبارات ملی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیاز مبرم است که امیدواریم توسط مسئولان امر پیگیری شود.

مدیر بیمارستان مهریز اظهاز داشت: این بیمارستان با تلاش کارکنان بخش مامایی موفق به کسب رتبه نمونه کشوری در زمینه اجرای دستور العمل های زایمان طبیعی در طرح تحول نظام سلامت شده است .
محسن زاده گفت: همچنین از دیگر افتخارات بیمارستان مهریز این بخش به عنوان مجری برتر طرح ارتقاء سلامت مادر و نوزاد نیز انتخاب شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با جایگاهی که بیمارستان مهریز دارد مسئولان امر نسبت به تخصیص اعتبارات نسبت به کمک به ارائه خدمات بهتر آن به مردم و مسافران اقدام کنند.

بیمارستان 96 تختخوابی مهریز فعالیت خود را در سال 70 آغاز کرده است.

شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد. 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار