ارومیه؛

فاضلاب و توسعه شبکه آن در کوی ولیعصر

موضوع فاضلاب و توسعه شبکه آن در کوی ولیعصر یکی از مهمترین دغدغه های شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری و از جمله مطالبات جدی شهروندان بود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس شورای اسلامی شهر در جلسه مشترک این شورا با مدیران شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ضمن قدردانی از تلاش های این شرکت برای پیشبرد پروژه های آب و فاضلاب شهر خوی گفت: با توجه به بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه شبکه فاضلاب کوی ولیعصر و تصفیه خانه آب، تلاش همکاران شرکت آب و فاضلاب قابل تقدیر بوده و گام های موثری در این حوزه برداشته شده است.

سید فتاح کبیری افزود: موضوع فاضلاب و توسعه شبکه آن در کوی ولیعصر یکی از مهمترین دغدغه های شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری و از جمله مطالبات جدی شهروندان بود که خوشبختانه مصوبه تبصره 3 شورای اسلامی شهر و منابع مالی حاصل از آن، موجب حرکت جدی و منشاء تحرک شبکه فاضلاب شده و از طرف دیگر موجب جذب اعتبارات دولتی در این بخش شده است.

وی با بيان اينکه امیدواریم که با جدیت هر چه بیشتر همکاران در آب و فاضلاب شهرستان مثل گذشته شاهد بهره برداری از شبکه فاضلاب در کوی ولیعصر باشیم.

کبیری اضافه کرد: رفع مشکل فاضلاب کوی ولیعصر در سالجاری می تواند نقش موثری در رفع بخشی از مشکلات شهروندان ساکن این کوی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر خوی همچنین تاکید کرد: تصویب موضوع تبصره 3 شورای اسلامی شهر زمینه لازم برای مشارکت شهروندان در اجرای پروژه ایجاد و توسعه شبکه فاضلاب فراهم ساخت همچنین موجب شد تا بیش از 3 برابر منابع مالی حاصل از این تبصره، بودجه ویژه ای از سوی وزارت نیرو برای اجرای این طرح به آب و فاضلاب شهرستان خوی اختصاص یابد که این موضوع چرخه توسعه شبکه فاضلاب را بسیار تسریع بخشید.

وی تصریح کرد: نوع تعامل و همکاری شورای اسلامی شهر با سازمانهای مختلف قطعا در روند توسعه شهر خوی موثر بوده و این تعامل برای موضوع شبکه فاضلاب کوی ولیعصر توانست منشا حرکت باشد.

رئیس شورای شهر خوی اذعان داشت: درآمد مالی آب و فاضلاب شهرستان خوی از محل تبصره 3 شورای اسلامی شهر بیش از 16 میلیارد ریال بوده که در راستای اصلاح و ایجاد شبکه فاضلاب هزینه شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.