دامغان؛

ارائه 54 حرفه آموزشی در کارگاه های فنی و حرفه ای

7 کارگاه فعال در مرکز دامغان وجود دارد که 54 حرفه آموزشی را ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئیس مرکز فنی و حرفه ای خواهران دامغان گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران دامغان دارای 7 کارگاه با عنوانهای صنایع چوب، هنرهای نمایشی،  هنرهای تجسمی، صنایع دستی ، صنایع غذایی ، فناوری اطلاعات و کشاورزی می باشد که همه 7 کارگاه فعال می باشند.
فاطمه منصوری تصریح کرد : در 7 کارگاه این مرکز، تعداد 54 حرفه ی آموزشی وجود دارد که  در پایان و کسب نمره قبولی، مدرک معتبر به هنرجویان ارائه می شود .
وی افزود : علاوه بر مرکز ثابت در پایگاههای سیار شهری ، مراکز جواردانشگاهی ،  پایگاههای روستایی آموزشهای مورد تقاضا به جامعه هدف شامل کارجویان، دانشجویان و شاغلین آموزش ارائه می شود.
منصوری بیان کرد: آموزشهای این مرکز با رویکرد تقویت و توسعه مشاغل خانگی ، ایجاد و ارتقا مهارتهای کاربردی و درآمد زا برنامه ریزی و اجرا می گردد.
وی گفت:  از ابتدای سال تا کنون 44 هزار نفرساعت در بخش مرکز ثابت، 25000 نفرساعت روستایی، 5000 نفرساعت پایگاههای شهری و2800 نفر ساعت پایگاه دانشگاهی آموزش برگزار نموده است .
وی خاطر نشان کرد: 17 آموزشگاه آزاد فعال در رشته های طراحی دوخت، مراقبت زیبایی و صنایع غذایی تحت نظارت این مرکز مشغول به کار می باشند و آموزشگاه آزاد در حرفه ی گوهرتراشی و شاخه های ذیربط به زودی شروع به کار خواهد نمود.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای خواهران عنوان کرد: دوره های آموزشی بر اساس استاندارد مصوب برگزار می گردند و در پایان به قبول شدگان در آزمون نهایی گواهینامه سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور با کد بین المللی اعطا می شود.
انتهای پیام/ ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.