بیاتیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احمدی‌نژاد به دنبال تریبونی برای دفاع از عملکردش است

یک نماینده سابق مجلس گفت: یکی از اهداف احمدی‌نژاد برای بازگشت به ریاست جمهوری، دفاع از عملکرد 8 ساله‌اش است.

محمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون علت سخنرانی‌ها و سفرهای استانی متعدد محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت نهم و دهم در ماه‌های اخیر گفت: اگر نگاهی به انتخابات سال 84 بیاندازیم، درمی‌یابیم که احمدی‌نژاد در آن زمان شرکت در انتخابات را به طور قطعی اعلام نکرده بود، اما فعالیت‌های انتخاباتی زیادی را انجام می‌داد.

این نماینده سابق مجلس درباره علت تمایل احمدی‌نژاد به بازگشت در عرصه ریاست جمهوری اظهار داشت: معمولا همه کسانی که رئیس جمهور بودند، بعد از یک دوره جدایی باز هم نگاهی به قدرت داشته‌اند.

وی گفت: متاسفانه بسیاری از دولت‌ها به محض آنکه روی کار می‌آیند، عملکرد دولت سابق را نقد کرده و نقاط مثبت را در نظر نمی‌گیرند.

بیاتیان با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد به دنبال به دست آوردن تریبونی برای پاسخگویی به این انتقادات است، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته اغلب کاستی‌ها و مشکلات را به نوعی به دولت گذشته وصل کرده است، از این رو یکی از اهداف احمدی‌نژاد می‌تواند این باشد که تریبونی برای دفاع از عملکرد هشت ساله‌اش به دست آورد.

این نماینده سابق مجلس با اشاره به تشویق احمدی‌نژاد در سال 92 نسبت به شرکت کردن در انتخابات، گفت: هدف وی این بود که شعارهایش که اغلب مبتنی بر عدالت بود، ادامه پیدا کند.

وی در واکنش به اخباری که پیرامون احتمال رد صلاحیت احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان شنیده می‌شود، تصریح کرد: ما از حالا نمی‌توانیم نیت‌خوانی و پیش‌بینی کنیم که صلاحیت چه کسی در انتخابات آینده رد و صلاحیت چه کسی تایید می‌شود.

بیاتیان درباره احتمال کناره‌گیری احمدی‌نژاد در روزهای نزدیک به انتخابات و معرفی فردی دیگر، اظهار داشت: قطعا مردم به خاطر احمدی‌نژاد به شخص مورد حمایت وی، رأی نمی‌دهند. ممکن است احمدی‌نژاد از حضور فردی در انتخابات آتی حمایت کند اما این مسئله دلیل نمی‌شود که آرای احمدی‌نژاد به سمت آن شخص کشیده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
خداکنه دوباره بیاد.
آخرین اخبار