اهواز؛

افزایش 25 درصدی مصرف آب در اهواز

معاون بهره برداری شركت آب و فاضلاب اهواز از افزایش 20 تا 25 درصدی ميزان مصرف آب در روزهای اخير نسبت به فصول سرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعيد دشتی زاده اظهار داشت: اگر مردم اهواز در ساعت اوج مصرف در استفاده از آب صرفه‌جویی نکنند، شاهد قطع آب و یا کاهش فشار آن در برخی از مناطق اهواز خواهیم بود.

وي افزود: مصرف بيش از حد آب به طور همزمان از سوي شهروندان موجب ایجاد شوك و از سویی افت فشار آب يا قطعي در برخي مناطق به ويژه مناطق حاشيه شهر مي‌شود. بنابراین نقاطی که از آب پایدار برخوردار هستند در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند و در مصرف آب صرفه جویی کنند.

دشتی زاده تصریح‌كرد: اگر شهروندان آب را در ساعات مختلف روز مصرف کنند، مشكلي در تامين آب اهواز و مناطق حاشيه آن در این روزهای گرم سال نخواهيم داشت. همچنین باید از مصرف غیر ضروری آب خودداری شود تا کمتر شاهد شوک‌ها، کم‌فشاری و قطعی آب در مناطق اهواز باشیم.

معاون بهرهبرداري شركت آب و فاضلاب بیان داشت: در حال حاضر تصفيهخانههاي آب اهواز با حداكثر ظرفيت كار ميكنند و هر چه ميزان مصرف آب بالاتر برود، قطعي و افت فشار آن در برخی مناطق بيشتر مي‌شود که این مساله با همکاری شهروندان اهوازی قابل حل است.

سعيد دشتيزاده خاطرنشان كرد: ساعت پيك مصرف آب از 10 صبح تا 2 بعدازظهر و از 17 بعد از ظهر تا 21 شب است و از شهروندان مي‌خواهيم از مصرف غير ضروري آب در اين ساعات خودداري كنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.