ارومیه؛

سرمایه‌گذاری‌های مشترک خارجی در پارک صنعتی بین‌المللی

با توسعه شهرک صنعتی فاز سه ارومیه که پارک صنعتی بین‌المللی خارجی نام گرفته است، سرمایه‌گذاری‌ مشترک خارجی در آن انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار داشت: خوشبختانه استاندار آذربایجان‌غربی اهتمام ویژه‌ای به حمایت از مجموعه شهرک های صنعتی به ویژه در تامین زیرساخت‌های مربوطه به آن دارد.

جعفرصادق اسکندری گفت: امسال و سال گذشته، استان آذربایجان‌غربی با وجود محدودیت‌های مالی بیشترین سهم اعتبارات عمرانی را به خود اختصاص داد.

وی از تمرکز واحدهای صنعتی استان در شهرک‌های صنعتی خبر داد و تصریح کرد: امید است با توسعه شهرک صنعتی فاز سه ارومیه که پارک صنعتی بین‌المللی خارجی نام گرفته است بتوان سرمایه‌گذاری‌های مشترک خارجی را در آن انجام داد.

اسکندری بیان کرد: خوشبختانه فضای همدلی و همفکری مناسبی در سطح استان وجود داشته و امید است که با حمایت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران، بتوان در توسعه فعالیت شهرک‌ها به ویژه اختصاص زمین‌های مناسب و ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک فاز سه ارومیه گام برداشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی افزود: خوشبختانه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران قول مساعد برای کمک‌های فنی و اعتباری به شهرک‌های صنعتی استان داده و بنابراین امید است که شرایط بیش از پیش برای فعالیت صنعت‌گران و تولیدکنندگان فراهم شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.