تبریز؛

اعتبار 500 میلیون تومانی برای بازسازی استخر هشترود

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشکار در شهرستان هشترود غریب و مظلوم واقع شده و مسئولان گذشته از این سرمایه‌های کشور استفاده ابزاری کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سید حمزه امینی در نشست صمیمی با ورزشکاران هشترودی خاطر نشان کرد: برای ورزشکاران باید بستری فراهم شود که بتوانند برای کشور مقامی در شأن کشور کسب کنند و مسئولان نیز باید توجه داشته باشند که از ورزشکار حمایت کنند.

وی افزود: تقاضای من از مسئولان این است که مردم را تکریم کنند و با مراجعه کنندگان رفتار مناسبی داشته باشند؛ زیرا این مردم ولی نعمتان مسئولان هستند و نباید با آن‌ها به تندی برخورد کرد.

وی اظهار کرد: ورزشکاران نیز باید در همه حال و در همه جا به مولای متقیان علی(ع) اقتدا کنند و از راه جوانمردی و فتوت خارج نشوند.

امینی ادامه داد: ورزشکار که نمونه بارز یک آتشفشان فعال است باید اخلاق مدار باشد و خلق و خوی اسلامی را بیش از پیش در خود تقویت کند تا به راه‌های منحرف و به دور از اخلاق و جوانمردی کشیده نشود.

وی اشاره کرد: با رایزنی‌هایی که با مسئولین ورزشی استان در رابطه با اسخر انجام داده‌ام قرار بر این شد که مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار برای بازسازی آنجا اختصاص دهند که 250 منیلیون تومان آن سهم اداره ورزش و 250 میلیون تومان آن سهم فرمانداری هشترود است.

سخنگوی مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی خاطر نشان کرد: به زودی درشهرستان هشترود شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رشته کیک بوکسینگ خواهیم بود از این رو از همه مسئولین ذیربط تقاضامندم با کمک به مسئول برگزاری مسابقات آبرو داری کرده تا مهمان نوازی مردم هشترود را به مهمانان نشان دهیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار