حضور هنرمندان آذربایجان شرقی در پای صندوق های رای

استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور هنرمندان استان در پای صندوق به اقتدار و ابهت کشور و ارتقای مشارکت مردم در انتخابات کمک می‌کند تا مجلس و ایران قوی محقق شود.

مالک رحمتی روز جمعه در جمع خبرنگاران در محل استقرار صندوق اخذ رای ویژه اصحاب، فرهنگ، هنر و رسانه، اظهار کردوگفت: فعالان فرهنگی، ادبی و هنری استان جزو افتخارات استان و کشور هستند و امروز همانند فعالیت‌های فرهنگی و هنری در فعالیت‌های سیاسی نیز حرکت خوبی خلق کردند.

وی افزود: امروز هنرمندان دور هم جمع شده‌اند تا در سرنوشت سیاسی کشور و مردم عزیز نقش آفرینی کنند و با انتخاب کاندیدا‌های موردنظر، اراده خود برای اداره کشور را حفظ کنند.

وی با بیان این‌که هنرمندان در جامعه مرجعیت داشته و مردم عزیز نیز از آنها حرف شنوی دارند، اظهار کرد: هنرمندان آذربایجان شرقی با حضور خود در ساعات اولیه در مشارکت مردم نقش خواهند داشت و کار ناتمام دور اول انتخابات را با حضور حماسی و باشکوه مردم، تمام می‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیشگامی اصحاب فرهنگ و هنر در فعالیت‌های اجتماعی گفت: نمایندگان منتخب در مجلس شورای اسلامی با قانون گذاری و وضع قوانین به بالندگی و رشد کشورمان کمک می‌کنند که وظیفه خطیری است.

رحمتی ادامه داد: اقشار مختلف مردمی با مشارکت در انتخابات، نقش خود را در انتخاب اصلح ایفا می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار