دیدار دوستانه فوتبال

پیروزی سخت میلان برابر بایرن مونیخ در ضربات پنالتی + فیلم

دو تیم میلان و بایرن مونیخ در دیداری دوستانه در آمریکا به مصاف هم رفتند که در نهایت میلان موفق شدپس از تساوی سه بر سه در جریان بازی در ضربات پنالتی بایرن را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،دو تیم میلان و بایرن مونیخ در دیداری دوستانه در آمریکا به از ساعت 6 بامداد به مصاف هم رفتند که در نهایت میلان موفق شد پس از تساوی سه بر سه در جریان بازی در ضربات پنالتی بایرن را شکست دهد.

گل نخست مسابقه دقیقه ۲۳ برای میلان به ثمر رسید. روی کنترل اشتباه بادشتور در خط دفاعی بایرن مونیخ، نیانگ به راحتی صاحب توپ شد و پس از اینکه با اولریش در موقعیت تک به تک قرار گرفت با یک بغل پا دروازه بایرن را باز کرد.

دقیقه 29 بایرن گل مساوی را زد. داوید آلابا در منطقه راست زمین میلان صاحب توپ شد و با یک ارسال زمینی ریبری را در محوطه جریمه میلان صاحب توپ کرد، ستاره فرانسوی باوارایی ها پس از یک کنترل کوتاه، ضربه دقیقی به توپ وارد کرد و توپ ار در قعر دروازه دوناروما جای داد.

دقیقه 37 بایرن موفق شد گل دوم را هم به ثمر برساند . داوید آلابا با یک چرخش ناگهانی پشت محوطه میلان، با شیلیکی دقیق، گل دوم مونیخی ها را به ثمر رساند تا روی هر دو گل تیمش موثر بوده باشد.

دقیقه 49 میلان نتیجه را دو بر دو مساوی کرد. از منطقه چپ زمین بایرن و نزدیک به خط کرنر، سوسو توپ را به روی دروازه ارسال کرد و مدافع جوان بایرن توپ را ناقص دفع کرد و برتولاچی در محوطه جریمه بایرن با یک ضربه محکم روی پا، دروازه مونیخی ها را باز کرد و کار را به تساوی کشاند.

دقیقه 61 میلان موفق شد گل سوم را هم به ثمر برساند. کوچکا در میانه میدان صاحب توپ شد و پس از اینکه سه بازیکن بایرن را به زیبای جای گذاشت، از پشت محوطه حریف ضربه ای به دروازه اولریش وارد کرد که پس از برخورد به مدافع بایرن تغییر جهت پیدا کرد و وارد دروازه شد.

در حالی که بازی با همین نتجه رو به پایان بود ، 
 دقیقه 90 روی پنالتی که برنات از ورگارا جوان گرفت، فرانک ریبری توپ را به سمت راست دروازه دوناروما فرستاد و دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

پس از تساوی دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه ، کار به ضربات پناتی کشیده شد.

اولین ضربات را هوندا و فلیپ لام وارد دروازه هم کردند.

در دومین ضربات، ماتری و آلابا دروازه را بازکردند و دوناروما و اولریش خلاف جهت توپ پریدند.

سومین ضربه را کوچکا به صورت چیپ و برنات به سمت چپ دروازه فرستاد.

اما پس از اینکه رومانیولی چهارمین ضربه میلان را گل کرد، رافینیا موفق به حفظ این روند نشد، و دوناروما پنالتی وی را مهار کرد.

بوناونتورا نیز آخرین پنالتی میلان را به گل تبدیل کرد تا روسونری برنده این نبرد دوستانه ولی سخت و نفس گیر شده باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار