آبادان؛

کاهش سن بازنشستگی در صنعت نفت

سن بازنشستگی در صنعت نفت باید کاهش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛نماینده مردم رامهرمز و رامشیر گفت: چرا باید سن بازنشستگی در حوزه نفت به 60 سال برسد و فرصت کاریابی را از جوانان تحصیلکرده بگیرد، لذا باید این وضعیت در وزارت نفت اصلاح شود.

اقبال محمدیان در مراسم افتتاحیه دفتر خود در این شهرستان افزود: برای این‌ که مشکلات منطقه ما حل شود نیاز به یک عزم جدی روحیه انقلاب و تصمیمات انقلابی است.

وی گفت: همه باید در کنار هم ‌دست برادری بدهیم و ما نمایندگان وظیفه‌ داریم که مشکلات را به گوش مسئولان برسانیم و پیگیر مطالبات مردم باشیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر افزود: امروز اصلی‌ترین مشکل جامعه ما بیکاری است که مجمع نمایندگان خوزستان در دو حوزه دولت و بخش خصوصی علاوه بر کشاورزی، در بخش‌های صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی ورود کرده‌ایم.

محمدیان خواستار برگزاری مناقصات عمومی در استان شد و گفت: چرا باید نیروهای پتروشیمی و نفت در استان از غیربومی‌ها باشد و این ظلم به مردم خوزستان است.

وی افزود: مسؤولان باید برای حل مشکلات مردم وقت بگذارند و در قید تایم اداری نباشند و تلاشگر باشند و با یک نگاه صد در صد انقلابی، پیگیر امور مردم باشند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارمندوزارت نفت
۱۴:۴۳ ۱۷ دی ۱۳۹۹
سلام
لطفا این قانون استعماری انگلیسی را حذف کنید تمام سازمانها با ۳۰ سال کار بازنشسته می شوند این چه قانون زوری است که.سالهای سال است تغییر نمی کند لا اقل این قانون ۳۰ سال را اختیاری کنید که هرکس خواست بتواند از بازنشستگی استفاده کند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
پرسنل وزارت نفت که وکیل و وصی شرکت نفت نیستند که تا موقع مرگ برای وزارت نفت کار کنند .اکثر پرسنل نفت به خاطر سختی کار و فرسوده شدن با۶۰ سال سن و ۴۰ سال سابقه هنر کنند بعداز بازنشستگی یک الی ۵ سال زندگی میکنند و بعد انا لله و انا الیه راجعون و تعدادی هم که قبل از بازنشستگی دار فانی را وداع میگویند .بابا نخواستیم کار روی دکلهای حفاری وسکوهای نفتی واقماری بودن رو جزء کارهای سخت و زیان آور حساب کنید. با ۳۰ سال سابقه بازنشتمون کنید بریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
مسئله اصلی سن نیست هر چند که باید مسئله انسانی هم در نظر گرفت
Germany
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
با سلام به نماینده محترم
لطفا به مشکلات گرفتاریهای اقتصادی وغیره خودتان برسید وخود ودیگران از مسایل دور نکنید
در جندسال اخیر تعداد زیادی از کارکنان صنعت نفت باز نشسته شدن مخصوصا در مناطق نفت خیز و قضاوت با بزرگان است که بارفتن نیرو ها دلسوز وبا تجربه هر روز شاهد حادثه هستیم ودر آتش سوزی اخیر در پتروشیمی همان افراد بالای 60 سال بودند و این نمونه ای از کارهای کوچک آنها بوده و لطفا بیشتر تحقیق نمایید بعد نظر دهید
در صنعت نفت برای افراد فنی و گرداننده کارها هرلحظه تجربه و انجام کار ها که از جان ودل آنها را انجام داده و راه اندازی ونگهداری نمودند وباز سازی دوران بعداز جنگ را فراموش نکنید که چقدر همین افراد 60 ساله ها با زحمات شبانه روزی توانستند صنعت نفت را احیا نمایند