سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی درباره اجاره سالنهای واحدهای دانشگاهی (مانند آمفی تئاترها) بابت برگزاری مراسم و جشن‌های مختلف توضیحاتی را ارائه کرد.

مجتبی علوی فاضل سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تاکنون به هیچکدام از واحدهای دانشگاهی خود، مجوز برگزاری کنسرت، اردو یا جشن مختلط را نداده و نمی دهیم.

وی درباره اجاره سالنهای دانشگاه به مراکز و اشخاص مختلف ادامه داد: برگزاری مراسم مختلف در سالن های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تابع مقررات و ضوابط است و در این خصوص اتفاقا حساسیت زیادی وجود دارد که محیط دانشگاه در فضای علم و فرهنگ بماند و از این بابت آسیبی نبیند.

به گفته علوی فاضل تاکنون موضوع و بحثی درباره اجاره سالنهای دانشگاه بابت برگزاری جشن های فارغ التحصیلی نبوده و از این به بعد هم وجود ندارد.

سخنگوی دانشگاه آزاد یادآور شد: تنها برخی اوقات دانشگاه آزاد با رعایت ضوابط و مقررات، سالنهای واحدهای دانشگاهها را به دستگاههای دولتی مثل سپاه یا بسیج به منظور برگزاری مراسم ها اجاره می دهد و از این بابت طبق مقررات و هماهنگی های کامل با ارگان های دولتی همکاری می کنیم و کرایه به شخص اصلا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از این طه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دراین باره اعلام کرده بود که  تمامی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در چارچوب مقررات شورای عالی انقلاب فرهنگی است و در این دانشگاه اردوی مختلط و کنسرت موسیقی نداشته و نداریم و ممکن است گاهی شرایطی پیش بیاید که برگزاری کلاس های آموزشی برای دختران و پسران دانشجو مثل آموزش باستان شناسی نیازمند کار میدانی باشد اما بی انصافی است اگر این موضوع را به منزله برگزاری اردوی مختلط دانست و دست به جوسازی زده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.