کرمانشاه ؛

ایجاد دوهزار فرصت شغلی با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی زاگرس

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی زاگرس معتقد است، راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی زاگرس حداقل برای دو هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرها تاب‌زر اظهار کرد: کار اجرایی اولین واحدها طی شش ماه آینده به اتمام برسد و در سال جاری شاهد بهره‌برداری از نخستین واحدهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی زاگرس  باشیم.

وی تاکید کرد:  اگر واحدهای منطقه بخواهند بر اساسی تعهدی که در اجازه تاسیس داده‌اند کار اجرایی را تمام کنند، امیدواریم حداکثر طی یک سال تا یک سال و نیم آینده همه آنها به بهره‌برداری برسند.

تاب‌زر در ادامه با بیان اینکه در مجموع 136 هکتار زمین برای منطقه ویژه اقتصادی زاگرس اختصاص یافته، بیان کرد: 64 هکتار آن برای پتروشیمی چهارم است و مابقی به تفکیک در اختیار سایر واحدها قرار خواهد گرفت.

به گفته مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی زاگرس، تاکنون به 28 واحد زمین واگذار شده و 10 واحد دیگر نیز متقاضی هستند.

تاب‌زر خاطرنشان کرد: تاکنون با احتساب پتروشیمی چهارم، حدود 40 واحد برای استقر در منطقه ویژه اقتصادی زاگرس اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی یادآوری کرد: اکثر واحدهایی که زمین دریافت کردند در بخش انبارهای مسقف، واحدهای تجاری و ... هستند و درخواست‌هایی هم برای کارخانجات آرد، بسته بندی حبوبات، بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی و ... داریم.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.