آقاکوچکی: اردوی تیم ملی با ترکیب نهایی برگزار می شود

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: ششمین اردوی آمادگی تیم ملی با حضور نفرات اصلی برگزار می شود.

آقاکوچکی:اردوی تیم ملی با ترکیب نهایی برگزار می شودعباس آقاکوچکی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: پس از بررسی هایی که از تورنمنت ترکیه و اردوهای تیم ملی داشتیم ترکیب نهایی تیم را مشخص کردیم و ششمین مرحله از اردوهای آمادگی را با 12 نفر اصلی برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: ایمان بک زاده (اصفهان)، وحید غلام آزاد و مرتضی ابراهیمی (زنجان)، سامان بلاغی (فارس)، حسن عبدی (خراسان رضوی)، محمد صحی و هادی اظهر (تهران)، محمد محمد نژاد (قم)، حکیم منصوری (مازندران)، مرتضی عابدی (مرکزی)، محسن طلوعی (اردبیل) و اسماعیل حسین پور (آذربایجان شرقی) نفرات اصلی تیم هستند که به این مرحله از اردو دعوت شدند.

آقاکوچکی افزود: این مرحله در مجموعه ورزشی هرندی در تهران به مدت یک هفته برگزار می شود و تمرینات بدنسازی را در این اردو پیگیری می کنیم.

وی تصریح کرد: مسابقات ترکیه به شناخت کادر فنی از شرایط ملی پوشان  کمک زیادی کرد و در این اردو تصمیم داریم با آنالیزی که از تورنمنت ترکیه داشتیم مروری بر تکنیک ها نیز داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: تمام هدفمان این است که پس از 8 سال دوری از میادین ورزشی بتوانیم در ریو با کسب سکوهای قهرمانی حضور پررنگی داشته باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار