شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت:استان قم میزبان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون دانش‌آموزان دختر و پسر در سال جاری است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان دختر و پسر کشور در سال جاری در ۸ استان کشور برگزار می‌شود.

شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: بعد از 32 سال در استان قم شاهد یک رویداد ملی هستیم که در بحث المپیاد و برگزاری مسابقات ورزشی استان قم میزبان شده است.

وی افزود: در مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموز دختر و پسر، هزار و 605  دانش آموز ورزشکار، مربی و مسئول تیم از سراسر کشور در قم حضور می‌یابند.

شیخ الاسلام تصریح کرد: وجود امکانات مناسب در استان قم یکی از دلایلی است که قم به عنوان میزبان این مسابقات انتخاب شده است.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش قم به دنبال فراهم کردن این زیرساخت‌ها بوده است و سعی بر این دارد که زیرساخت‌هایی فراهم کند که قم به صورت تک بعدی دیده نشود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم یادآور شد: در سال جاری، همایش تربیت در استان قم برگزار شد که بازخورد برخورد همکاران و امکاناتی که ارائه شد، بسیار چشمگیر بود.

شیخ الاسلام افزود: استان‌های فارس، اصفهان، کردستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و استان قم از جمله استان‌هایی هستند که میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان در سال جاری هستند و مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: هر دوره ورزشی حدود 6 روز میهمان شهر کریمه اهل بیت (س) هستند، افتتاحیه در روز (11 مرداد) و اختتامیه (23 مرداد) برگزار می‌شود، همچنین افتتاحیه برگزاری مسابقات دانش آموزان دختر در روز (23 مرداد) برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم یادآور شد: مربیان و مسئولین تیم‌های ورزشی در خانه معلم و دانش آموزان در مرکز پردیس دانشگاه حضرت معصومه (س) مستقر می‌شوند، مسابقات هم در ورزشگاه‌های قم برگزار می‌شود.

شیخ الاسلام بیان داشت: ریاست شورای برگزاری مسابقات به عهده استاندار قم است و بنده به عنوان رئیس ستاد برگزاری مسابقات استان قم و رمضان بیگی به عنوان دبیر برگزاری مسابقات ورزشی استان قم به ارائه خدمات در این مسابقات می‌پردازند. 

وی تصریح کرد: تمهیدات شایسته ای صورت گرفته است، سعی بر این است که دانش آموزان که نمایندگان استان‌ها هستند، خاطره خوبی از استان قم داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: مسئول برگزاری مسابقات دانش آموزی در قم در بحث پذیرایی، اسکان، تمهیدات امنیتی، تدارکات و پشتیبانی در حال آماده باش هستند و تلاش بر این است که ذهنیت مثبتی از شهر قم در میهمانان ایجاد شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار