بوشهر؛

سلامتی کامل ورزشکاران المپیکی کشور

ورزشکاران المپیکی کشور در سلامت کامل به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در آیین مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر گفت: تمام ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ریو با توجه به آزمایش‌های صورت گرفته در سلامت به سر می‌برند.

محمد بنی جمالی افزود: کاروان پزشکی ورزشی کشورمان هفته گذشته به ریو برزیل رفته است.

وی همچنین با اشاره به برنامه فدراسیون پزشکی ورزشی برای تمرکز زدایی در زمینه ارائه خدمات پزشکی به ورزشکاران، تصریح کرد: با تامین تجهیزات مورد نیاز هیات‌های پزشکی ورزشی در استان‌ها دیگر لازم نیست ورزشکاران برای هر کار پزشکی به فدراسیون مراجعه کنند.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان‌این‌که طرح یکساله شدن خدمات بیمه ورزشکاران چند وقتی است شروع شده، تصریح کرد: این طرح از سال 96 در استان بوشهر اجرا می‌شود و باعث خواهد شد ارائه خدمات به ورزشکاران بهتر انجام گیرد.

احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز هیات پزشکی ورزشی را پشتوانه‌ای برای45 هیات استانی و 380 هیات شهرستانی خواند و گفت: باید با کمک فدراسیون، نظارت بیشتری بر فعالیت ورزشکاران زیر مجموعه وزارت نفت در مناطقی مانند جزیره خارگ و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انجام گیرد تا تعداد ورزشکاران این مناطق مشخص شود.

در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر، از میان سه نامزد پست ریاست این هیات، یک نفر انصراف داد و در نهایت سودابه وحدت رئیس کنونی با 14 رای برای چهار سال دیگر در سمت خود باقی ماند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.