یاسوج؛

آغاز ثبت‌نام پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

مسؤول امور قرآنی ادره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: ثبت‌نام در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از 15 شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید حسین بیناپور در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد در حوزه فرهنگی و دینی اظهار کرد: خوشبختانه برنامه‌های متعددی در این حوزه در حال اجرا و در دست اقدام است.

مسؤول امور قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از ثبت‌نام پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و گفت: 15 شهریور همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام از این آزمون آغاز می‌شود.

بیناپور در ادامه با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه محدودیت سنی برای ثبت‌نام در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وجود ندارد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند و مراحل ثبت‌نام را طی کنند.

وی رشته‌های پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت را شامل آموزش مفاهیم قرآن، مفاهیم نهج‌البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، ترجمه و مفاهیم قرآن، تبر در قرآن، آموزش عقاید قرآنی و درس‌نامه آموزش سوره صف ویژه مؤسسات قرآنی عنوان کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.