شاهرود;

برگزاری مسابقات مقدماتی المپیاد جهانی روباتیک کشوردر شاهرود

مسابقات انتخابی المپیاد جهانی روباتیک با حضور ۸۲ تیم از سطح کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، مسئول برگزاری مسابقات مقدماتی المپیاد جهانی روباتیک با بیان اینکه سطح کیفی این رقابت ها بسیار بالا ارزیابی می شود،گفت : ۲۰۸نفر در این رقابت ها حضور داشتند و در سطوح مکانیک، جونیور، فوتبالیست، سینیور، آزاد و دانشگاهی با موضوع مدیریت پسماند و تفکیک زباله با هم به رقابت پرداختند.
حسین باقری افزود: رویکرد حمایتی نهادهای دانش بنیان و فناور مانند پارک عمل و فناوری استان سمنان باعث پیشرفت استان و شهرستان شاهرود در رشته های مختلف علوم فناور جدید می شود.
وی با بیان اینکه برای نخستین‌بار در کشورمان است که دانشگاهی خارج از تهران، میزبان این مسابقات شده است، گفت: بخش نهایی این المپیاد سال ۲۰۱۶ در دهلی‌نو پایتخت کشور هندوستان برگزار می‌شود.
باقری با بیان اینکه در پایان این رقابت ها در بخش دانشگاهی تیم های شاهرود در جایگاه اول و سوم و تیم تهران دوم شد، افزود: در بخش سینیور هم تهران، شیراز در جایگاه اول و دوم ایستادند و این رقابت بدون تیم سوم پایان یافت.
وی با اشاره به اینکه در بخش آزاد نیز تیم های اصفهان، تهران، زنجان اول تا سوم شدند، تصریح کرد: در بخش «جونیور» هم شیراز، تهران، شیراز به برتری رسیدند و در بخش فوتبال نیز تیم های قزوین، مراغه، شاهرود و در بخش مکانیک شیراز، قزوین، قزوین حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.