در گفتگو با فاکس‌نیوز؛

ترامپ: وضع آمریکا همانند کشوری جنگ‌زده است/ اوباما فکر می کند من دوست پوتین هستم

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آتی آمریکا ضمن دروغگو خواندن رقیب دموکراتش، تصریح کرد وضع این کشور همانند مناطق جنگ‌زده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز، دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای اختصاصی با این شبکه گفت:« هیلاری کلینتون درباره ایمیل‌هایش دروغ می گوید. او درباره بسیاری از مسائل، دروغ‌های زیادی گفته است. حالا هم درباره ایجاد فرصت‌های شغلی در آینده دروغ می گوید.  می گوید عاملی برای ایجاد تغییرات (در کشور) خواهد بود. این سخن دروغ است. کلینتون هیچ چیز را تغییر نخواهد داد. 

وی افزود: «من به شهرها و مناطق مختلف کشور سفر می کنم و شاهد تعطیلی کارخانه‌های متعدد هستم. این وضع بسیار تأسف‌آور است. اوضاع کشور شبیه وضع منطقه جنگی (جنگ زده) است. کارخانجاتی که بیست تا بیست و پنج سال پیش، پویا و فعال بودند، حالا تعطیل شده‌اند و فعالیت‌های آنها به خارج از آمریکا منتقل شده است. هیلاری کلینتون درباره اشتغال‌زایی دروغ می‌گوید. او قضاتی را برای دادگاه عالی آمریکا منصوب خواهد کرد که سبب خواهند شد این کشور وضعی همانند ونزوئلا پیدا کند.»

نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا در ادامه افزود:« ارتش آمریکا کاملا تهی شده است. باید ارتش آمریکا بازسازی شود. نیروی دفاعی برای یک کشور اهمیت بسیار زیادی دارد. ما باید کارهای بسیار بسیار زیادی انجام بدهیم. ما بسیار بسیار عقب افتاده ایم. وضع جاری در کشورمان، باورکردنی نیست.  چندین هزار میلیارد دلار هزینه می شود، اما معلوم نیست این پول‌ها چه می شود و کجا هزینه می‌شود. باید این روند متوقف شود.

ترامپ همچنین روز دوشنبه در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: اوباما فکر می کند من دوست پوتین هستم؛ این چنین نیست. من حتی او را شخصا نمی شناسم.

ترامپ بارها از پوتین به عنوان رهبری مقتدر نامبرده است؛ مسأله ای که موجی از انتقادات را علیه وی از سوی مخالفانش برانگیخته است.

نمایندگان حزب دموکرات آمریکا مدعی هستند روسیه به شکل علنی از دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت می کند. این در حالی است که مسکو تمامی اتهامات در خصوص مداخله در سیاست داخلی آمریکا را رد کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
تو بیایی درس میشه خخخخخخ
آخرین اخبار