یاسوج؛

اطلاع رسانی ازخدمات دولت در اولویت کارمدیران

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اطلاع رسانی از خدمات دولت باید در اولویت کار مدیران و روابط عمومی ها قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید موسی خادمی گفت: پرباربودن سفر رئیس جمهوری و هیات دولت برای استان را یادآورشد وافزود: در آستانه سفر نیازسنجی خوبی از اولویت ها، ظرفیت ها و نیازهای استان انجام گرفته است و اهتمام دولت به توجه ویژه به محرومیت زدایی از چهره این استان است.

وی به خدمات گسترده دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: جذب میلیاردها ریال اعتبار برای اجرای بیش از یک هزار و 200طرح عمرانی واقتصادی در سه سال گذشته منشا خدمات خوبی برای توسعه استان بوده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد طرحهای اجرا شده در حوزه راهسازی ، عمرانی شهری و روستایی ، گازرسانی، تامین آب، بهداشت و درمان را گسترده خواند و تصریح کرد: طرحهای خوبی هم اکنون در بخشهای مختلف در حال اجراست.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی از خدمات دولت همپای خدمات انجام گرفته نیست ، اظهار داشت: مدیران و روابط عمومی ها در فرصت باقی مانده درآستانه سفر هیات دولت به تبیین خدمات دولت در سه سال گذشته و نیز معرفی ظرفیت ها و نیازهای استان بپردازند.

خادمی با بیان اینکه نشست های کارشناسی و نیازسنجی خوبی برای معرفی تنگناها و ظرفیت های استان دراستان و تهران برگزار شده است افزود: سفر رئیس جمهوری و هیات دولت برای محرومیت زدایی از چهره استان اثرگذار خواهد بود.

وی گفت: طرحهای خوبی برای تامین اعتبار پیشنهاد شده است و نجام این سفر افق روشنی فراروی تحقق بخشی از مطالبات مردم استان فراهم کرده است.

خادمی وجود یک هزار و 800طرح نیمه تمام ، بیکاری بالای 24درصدی جوانان ،توسعه نیافتگی راهها و پایین بودن بسیاری از شاخص های برخورداری استان را یادآورشد وافزود: برغم خدمات گسترده نظام و تلاش های دولت های مختلف و بویژه خدمات چشمگیر دولت تدبیر و امید اما عمق محرومیت های تاریخی کهگیلویه وبویراحمد نیازمند نگاه ویژه دولتمردان است.

وی برلزوم اطلاع رسانی مدیران و روابط عمومی ها از خدمات انجام گرفته در بخش های مختلف بویژه راهسازی ، کشاورزی، گاز،برق ، آب وخاک ، بهداشت ودرمان ، عمران شهری و روستایی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه رسانه ها برای معرفی سیمای استان بیان ظرفیت ها، محرومیت ها و اولویت های استان رسالت مهمی برعهده دارند، تصریح کرد: استقبال پرشور مردم کهگیلویه وبویراحمد از رئیس جمهوری و هیات دولت تبلور جلوه زیبایی از مهمان نوازی و ولایت مداری در این خطه خواهد بود.

کهگیلویه بویراحمد با هشت شهرستان و 700هزار نفر جمعیت بزودی مقصد بیست و هفتمین سفر هیات دولت خواهد بود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.