پوکمون گو به یکصد میلیون دانلود رسید

رکورد های شگفت انگیز بازی پوکمون گو در صنعت بازی ادامه دارد و در آخرین رکورد نصب این بازی در کمتر از یک ماه به بیشتر از یکصد میلیون دانلود رسید.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی پوکمون گو به سرعت و کمتر از یک ماه از تاریخ انتشار به بیش از یکصد میلیون دانلود رسید. رکوردی شگفت انگیز که تا کنون سابقه نداشته است. و در دو روز اخیر نیز 25 میلیون بار به این تعداد اضافه شده است. البته اگر دانلود و نصب از فروشگاه های نرم افزار غیر رسمی را هم محاسبه کنیم به این تعداد اضافه خواهد شد.

پوکمون گو به یکصد میلیون دانلود رسید

50 میلیون دانلود از این آمار متعلق به دستگاه های اندرویدی در 19 روز گذشته است. در حالی  که بازی ColorSwitch در 77 روز به این تعداد نصب رسیده بود.

نکته قابل توجه دیگر درآمده روزانه 10 میلیون دلاری این بازی از کاربران اندرویدی و آی او اس  تنها سه هفته بعد از تاریخ انتشار است.
این در حالی است که  به نظر میرسد درآمد پوکمون گو تاثیر چندانی بر درآمد دیگر بازی ها نداشته است، این بدان معنی است که این شرکت با نوآوری در صنعت بازی با استفاده از فناوری واقعیت مجازی "AR" عرصه جدیدی را در صنعت بازی باز کرده است و به هیچ وجه موفقیتش موجب نابودی دیگر بازی ها نشده است.

و دیگر آنکه بر خلاف دیگر بازی های پرطرفدار  این بازی هنوز با وجود گذشت یک ماه از انتشار هر روز اقبال به این بازی بیشتر میشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
هه تو ایران ک فیلتره هزار ماشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
هه تو ایران ک فیلتره هزار ماشالله
آخرین اخبار