رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی از انحلال مدارس متخلف در صورت توجه نکردن به ضوابط خبر داد.

مرضیه گرد رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان از نظارت جدی بر روند اخذ شهریه مدارس غیردولتی خبر داد و گفت:‌ امسال با اجرای طرح نظارت جامع شاهد کاهش تخلفات و پیگیری این وضعیت بودیم. 

وی ادامه داد: چنانچه مدرسه‌ای در زمان ثبت نام شهریه مازاد بر تعرفه دریافت کرده باشد پس از اعلام شکایت اولیا تیم بازرسی وارد عمل شده و بعد از بررسی های لازم و احراز تخلف پیگیری برای استرداد شهریه مازاد در دستور کار قرار می‌گیرد.

رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اظهار کرد: برای بازگشت شهریه مازاد بازه زمانی در نظر گرفته شده و چنانچه مدرسه نسبت به این مسئله اقدامی انجام ندهد موضوع در شورای نظارت مورد بررسی قرار گرفته و حتی میتواند موجب انحلال یک ساله، دو ساله و یا دائمی مدرسه متخلف شود.

گرد اظهار کرد: بازه زمانی برای استرداد شهریه متناسب با نوع تخلف اعلام می‌شود و معمولا بازه زمانی بین دو هفته تا یک ماه را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به نظارت جدی که بر روند کار مدارس غیردولتی حاکم است از طریق ادارات پیگیری‌های لازم انجام شده تا خانواده‌ها رضایت کامل نسبت به مدارس داشته و شهریه مازاد هر چه سریعتر بازگردانده شود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار