همزمان با دهه کرامت؛

آغاز فعالیت کانون های خدمتگزاران رضوی

همزمان با دهه کرامت کانون های خدمتگزاران رضوی در استان های خراسان فعالیت خود را آغاز می کنند.

آغاز فعالیت کانون های خدمتگزاران رضویبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آستان قدس رضوی با اجرایی کردن طرح خدمتگزاران رضوی زمینه همکاری را برای همه افرادی که دارای توانمندی های مختلف هستند و می خواهند کمکی به محرومان و مستضعفان کنند، فراهم کرده است و برای اداره و نظارت این طرح کانون هایی با عنوان خدمتگزاران رضوی در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی راه اندازی می شود.

کانون خدمتگزاران رضوی نهادی است مردمی و تحت ساماندهی آستان قدس رضوی در سراسر کشور که با هدف به کارگیری خدمتگزاران رضوی در ارائه خدمت به محرومان تشکیل می شود.

اعضای ستادی کانون های خدمتگزاران رضوی اشخاص داوطلب از کانون ها هستند که وظیفه آن ها فعالیت در راستای پیگیری امور ستادی است.

اشخاص داوطلب ارائه خدمت به محرومان تحت ساماندهی آستان قدس رضوی با نظارت کانون خدمتگزاران رضوی و با بهره گیری از مزایا و پاداش های تعریف شده در آیین نامه خدمتگزاران رضوی در راستای تحقق اهداف حوزه خدمتگزاری به محرومان فعالیت خواهند کرد.

کانون خدمتگزاران رضوی در حقیقت بستر ساماندهی خدمتگزاران افتخاری است که همزمان با دهه کرامت در هر شهرستان 3کانون خدمتگزاران رضوی فعال می شود.

م.م

انتهای پیام//

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.