ارومیه؛

سفر آژانس داران استان حكاری تركیه به آذربایجان غربی

مسئولان آژانس ها و دفاتر مسافرتی استان حکاری ترکیه جهت بازدید از ظرفیت های توریستی استان آذربایجان غربی وارد ارومیه شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، این هیئت که شامل انجمن آژانس های توریستی حوزه دریاچه وان و شرکت توسعه زیرساخت های وان ترکیه بودند پس از بازدید از جاذبه های گردشگری شهرهای خوی ، سلماس و دیدار و گفتگو با مسئولین این دو شهرستان ، به ارومیه سفر کرده و درنشست ویژه با معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان شرکت کردند .

  در این جلسه ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اهمیت و جایگاه والای استان آذربایجان غربی از نظر معیارهای جذب توریست و گردشگری خارجی گفت : سیاستگذاری این اداره کل در بخش توریسم ، تبادل همسان گردشگر با استان های همجوار کشورهای همسایه است.

وی افزود : مسئولین رده بالای استان آذربایجان غربی برای صنعت توریسم اهمیت و ارزش زیادی قائلند و تلاش همه ما براین است که گردشگرانی که به استان ما سفر می کنند از هر نظر راضی و خرسند باشند .

در پایان این نشست ، هیئت مذکور از موزه تاریخی ارومیه بازدید کردند.

هیئت گردشگری وان، برابر دعوت اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی ملاقاتی با اعضاء انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری داشته و موضوعات مختلف تبادل تور و گردشگری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی مهم اتخاذ گردید.

انتهای پیام/س

برچسب ها: سفر ، ترکیه ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.