دانش بنیان کردن صنایع سبب پایداری رشد اقتصاد و اقتدار کشور در منطقه و دنیا می شود و در اقتصاد مقاومتی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صنایع دانش بنیان ستون اقتصاد کشور تا اجرای مصوبه ipc از مهم ترین رویداد های اقتصاد و انرژی در هفته ای که گذشت؛


وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: اشتغال همزمان معاون سابق امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد در چند پست دولتی کذب محض است.


مدیر عامل شرکت ملی پتروشیمی در آیین امضای قرارداد همکاری میان شرکت لینده و شرکت کیان، اعلام کرد که این رویداد نشان دهنده گشایش فصلی نو در همکاری ٢ طرف است.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از صفدر حسینی به عنوان یکی از ذخیره‌های نظام یاد کرد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران گفت:اگر سازمانی به یک نیروی بازنشسته احتیاج داشته باشد این موضوع را اعلام کرده و پس از بررسی های لازم این اجازه داده می شود.


جلوگیری از قاچاق سوخت یکی از نتایج اجرای طرح سامانه کارت هوشمند بوده که حذف آن زمینه را برای افزایش مجدد قاچاق فراهم می کند.


دانش بنیان کردن صنایع سبب پایداری رشد اقتصاد و اقتدار کشور در منطقه و دنیا می شود و در اقتصاد مقاومتی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.


مشاور اقتصادی رئیس جمهوری، ایران را سومین مصرف کننده بزرگ گاز جهان دانست و گفت: هم اکنون سهم گاز در سبد انرژی کشور ٧٠ درصد است.


تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت نیرو با رویکرد فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب و برق بین خانواده‌ها با محوریت بانوان و رویکرد اقتصاد مقاومتی به امضا رسید.


معاون وزیر نفت گفت: این مصوبه از سوی هیئت وزیران و قرارگاه اقتصاد مقاومتی بررسی شده و در نهایت اجرایی خواهد شد.


وزیر نفت گفت:بیش از 95درصد جمعیت کشور تا سال 96 تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار می گیرند.


برخی از کارشناسان و نمایندگان مجلس معتقدند دلیل اصلی ثبات نرخ بنزین در نظر نگرفتن مالیات و هزینه های نقل و انتقال حامل های انرژی است.



انتهای پیام/












اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار