تخریب یک پل در هند 22 مفقود برجای گذاشت

تخریب پلی قدیمی در ایالت مهاراشترای هند به ناپدید شدن دستکم 22 نفر منجر شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا، تخریب پلی در هند به ناپدید شدن دستکم 22 نفر منجر شد.

مقامات هندی اعلام کردند درپی تخریب پلی در ایالت مهاراشترا دست کم 22 نفر ناپدید  و چندین دستگاه خودرو بر اثر فرو افتادن در رودخانه تخریب شدند.

پلیس هند امروز چهارشنبه اعلام کرد بخشی از یک پل قدیمی در بزرگراه حد فاصل بمبئی و شهر گوا در غرب این کشور اواخر شب گذشته فرو ریخت که بر اثر آن حدود دو یا سه دستگاه خودرو یا اتوبوس به داخل رودخانه خروشان زیر پل سقوط کردند. 

به گفته پلیس، گمان می رود این خودروها دهها نفر سرنشین داشته اند. 

پلیس در عین حال اعلام کرد امدادگران ساعتها پس از جستجو در منطقه، هنوز اثری از خودروها یا بازماندگان احتمالی این حادثه پیدا نکرده اند. 

رئیس نیروی ملی امداد و نجات در برابر بلایای طبیعی هند نیز اعلام کرد هشتاد امدادرسان از جمله تعدادی غواص به محل حادثه اعزام شدند، ولی بارندگی شدید و سیلاب در منطقه تلاش های آنان را با مشکل روبرو کرده است. 

وی افزود گزارش‌های اولیه حاکیست دست کم دو دستگاه اتوبوس به داخل رودخانه در حال طغیان زیر پل سقوط کرده اند. مقامات اعلام کردند ترافیک خودروها به مسیر پلی جدید در منطقه هدایت شده است. پل قدیمی که تخریب شد در دهه 1940 ساخته شده بود. 

شهر گوا از مراکز تفریحی و گردشگری معروف در هند به شمار می رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار