دهقانی:

کاظمی از اجرا نشدن تاکتیک هایش در زمین مسابقه ناراحت است

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: کادر فنی از تلاش و روحیه بالا بازیکنان رضایت دارد اما بازیکنان برخی از تاکتیک های کاظمی را در زمین مسابقه اجرا نمی کنند و همین امر موجب ناراحتی سرمربی تیم شده است

عباس دهقانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم سیاه جامگان در لیگ شانزدهم اظهارکرد: تیم سیاه جامگان در این دو هفته نتایج خوبی کسب کرده است و آنچه مد نظر فرهاد کاظمی سرمربی تیم بوده از سوی بازیکنان به اجرا گذاشته شده است.

وی ادامه داد: کادر فنی از تلاش و روحیه بالا بازیکنان رضایت دارد اما بازیکنان برخی از تاکتیک های کاظمی را در زمین مسابقه اجرا نمی کنند و همین امر موجب ناراحتی سرمربی تیم شده است و یکی از امتیازات مثبت بازیکنان تیم این است که دوست ندارند با شکست زمین مسابقه را ترک کنندو بر این اساس با تمام قوا مقابل حریفان حاضر می شوند تا نتایج دلخواه سرمربی را کسب کنند.

مربی تیم سیاه جامگان درباره ارزیابی اش از تیم سایپا گفت: این تیم از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است و انسجام تیمی خوبی دارد همچنین از یک مربی با تجربه به نام فرکی سود می برد و این تیم نسبت به سال گذشته انگیزه زیادی برای موفقیت دارد.

دهقانی افزود: تمام سعی مان این است که بتوانیم در این چند بازی که میزبان هستیم نهایت استفاده ممکن را ببریم تا در نیم فصل دوم و با توجه به اینکه بازی ها دشوار می شود به مشکل بر نخوریم.

وی تصریح کرد: به طور حتم اگر بازیکنان دستورات تاکتیکی فرهاد کاظمی را در روز مسابقه با تیم سایپا در مسابقه اجرا کنند و اسیر حواشی نشوند در آن صورت می توانند با برد زمین مسابقه را ترک کنند.

دهقانی در پایان یاد آورشد: فرهاد کاظمی دنبال این است که بتواند روحیه جنگندگی را در میان بازیکنان ایجاد کند تا آنها مقابل حریفان بتوانند بهتر از گذشته حاضر شوند نتایج درخشانی کسب کنند همچنین بعد از تعطیلات لیگ فرصت مناسبی بوجود می آید تا با انجام چند بازی تدارکاتی نقاط ضعف خود را بررسی کنیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار