برگه اطلاعات فردی همراه با شناسنامه الکترونیکی توزیع می‎شود

بر اساس یک طرح جدید ارائه شده از سوی رییس اجرایی حکومت، همراه شناسنامه‎های الکترونیکی یک برگه اطلاعاتی نیز توزیع می‎شود.

برگه اطلاعات فردی همراه با شناسنامه الکترونیکی توزیع می‎شودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس یک طرح جدید ارائه شده از سوی رییس اجرایی حکومت، همراه شناسنامه‎های الکترونیکی یک برگه اطلاعاتی که در آن ملیت، قومیت و تمامی اطلاعات هر شهروند در آن گنجانده شده نیز توزیع می شود.
 
این درحالی است که هنوز زمان توزیع شناسنامه‎های الکترونیکی که اختلاف‌ها بر سر گنجانیده شدن ملیت و قومیت در آن همچنان ادامه دارد، مشخص نیست.
 
بر این اساس کاخ سپیدار اعلام کرده است، بر بنیاد طرح تازه ریاست اجرایی که از سوی رییس جمهور و تمامی طرف های دخیل در این روند نیز تایید شده است، برای از میان برداشتن جنجال ها بر سر گنجانیدن ملیت و قومیت، افزون بر شناسنامه‎های الکترونیکی یک برگه اطلاعات دیگر نیز توزیع می گردد.
 
جاوید فیصل معاون سخنگوی رییس اجراییه می گوید: شناسنامه یک شناسنامه است، اما در کنار آن یک کارت معلوماتی نیز به گیرندگان تذکره توزیع میشود تا کسانی که در باره ملیت و قومیت نگرانی دارند آن مشکلات حل شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.