مهاجری:

کار دشواری مقابل نفت داریم/سه بازیکن پدیده توانایی رسیدن به تیم ملی را دارند

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: قرعه پدیده در چند هفته ابتدایی لیگ دشوار است اما برای برد به مصاف نفت می رویم.

 کار دشواری مقابل نفت داریم/سه بازیکن پدیده، توانایی رسیدن به تیم ملی را دارندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران ، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار پدیده و نفت تهران گفت:  ابتدا روز خبرنگار را به شما تبریک می‌‌گویم و امیدوارم در کارتان موفق باشید. من از قشر خبرنگاران هستم و سختی کار شما را می‌دانم. درباره بازی هم باید بگویم پدیده 2 بازی سخت را پشت سر گذاشت و قرعه دشواری در ابتدای لیگ داشتیم.از چهار بازی ابتدایی ما، سه بازی خارج از خانه است و هفته آینده هم در تهران به مصاف سایپا می رویم. به هر حال برای این دیدارها تمهیدات لازم را اندیشیده ایم.

وی افزود: شرایط روحی تیم ما خوب است و در هفته های قبلی نتایج خوبی گرفتیم. البته نفت هم تیم شایسته‌ای است که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. هر چند از 2 بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده اما فوتبال روانی بازی می کند.کار دشواری مقابل نفت داریم اما سعی می کنیم نتیجه خوبی بگیریم.

مهاجری درباره وضعیت مالکیت باشگاه پدیده پس از دستگیری پهلوان مالک شرکت پدیده، بیان کرد: من هم شنیده ام که پهلوان مالک سابق پدیده دستگیر شده اما تیم ما یک سالی می‌شود که از شرکت پدیده جدا و به استانداری و دادستانی خراسان رضوی واگذار شده است. آنها هم هیات مدیره تشکیل داده‌اند. نگاه مسئولان به پدیده نگاه هزینه بر نیست و امیدوارم در سایه حمایت های آن ها لیگ خوبی داشته باشیم.

سرمربی پدیده در مورد مشکلات مالی این تیم، بیان کرد: مشکل مالی در همه تیم ها وجود دارد. البته باشگاه درصدی از قراردادها را داده و تا قبل از بازی با سایپا هم درصد دیگری را پرداخت می کند. راه ما تا آخر فصل مشخص است و در ادامه راه به مشکل نمی‌خوریم. منابع مالی تامین شده و مدیریت باشگاه تعهدات را به خوبی انجام می دهد.

مهاجری درمورد این که آیا علاقه زیاد مهرداد کفشگری هافبک پدیده به علی دایی، عملکرد وی مقابل نفت را تحت تاثیر قرار نمی دهد، گفت : اینکه در شرایط فعلی فوتبال ایران یک بازیکن قدردان مربیان زحمتکش باشد، اتفاق خوبی است. کفشگری در هنگام مذاکره با پدیده 24 ساعت دست نگه داشت تا علی دایی تیم بگیرد اما این اتفاق رخ نداد و قرار بود حمید استیلی سرمربی نفت شود. به همین دلیل با ما قرارداد بست. از وی راضی هستیم چرا که روز به روز شرایط بهتری پیدا می کند.

وی درباره وضعیت میلاد کمندانی گفت:وی در بازی با سپاهان از ناحیه زانو آسیب دید. فعلا نرم دوی می کند و پس از تعطیلات لیگ به ما اضافه می شود.

مهاجری در مورد قابلیت چند بازیکن تیمش برای دعوت به تیم ملی، تصریح کرد: نمی‌خواهم اسم بیاورم اما دو سه بازیکن ما خیلی خوب کار می‌کنند و امیدوارم از نگاه  کادر فنی تیم ملی دور نمانند. پدیده امسال نسبت به فصل گذشته جوان‌تر شده و این موضوع در حرکت تیمی ما قابل دیدن است. امیدوارم برای دعوت بازیکنان به تمام تیم های لیگ برتر به یک چشم نگاه شود.


وی در پاسخ به این سوال که در بازی نفت و پدیده تیمش با استراتژی هجومی به مصاف حریف میرود یا دفاعی؟ گفت: بارها گفته‌ام که هر بازی تفکرات خاص خودش را دارد. سپاهان مقابل نفت با سه مهاجم سرعتی بازی می‌کرد و نفت باید تیمش را عقب نگه می داشت. در دقیقه 9 آن بازی مهاجم سپاهان با دروازه‌بان نفت تک به تک شد و در دقیقه 16 داور برای سپاهان پنالتی گرفت. پدیده در هر بازی استراتژی خودش را دارد اما به طور حتم فردا برای برد به زمین می‌رویم.

سرمربی پدیده درمورد میزان رضایتش از بازیکنان این تیم، اظهار کرد: براساس شناخت قبلی قرارداد بازیکنان فصل گذشته را تمدید کردیم. به جز میلاد کمندانی که فعلا آسیب دیده است از بازیکنان جدید رضایت دارم.  باید بگویم خارجی هایمان هم روز به روز بهتر می شوند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار