شیراز؛

خبرنگار و خبرگزاری‌ ها عامل موثری در رشد و بالندگی جامعه

خبرنگاران نباید حقایق را قربانی مصالح کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی‌ فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: خبرنگار و خبرگزاری‌ ها عامل موثری در رشد و بالندگی جامعه هستند و آگاهی‌ بخشی به جامعه و رشد و گسترش هنجارهای اجتماعی را بر عهده دارند.
ایمانی گفت: مبارزه با سنت‌ های غلط و  ناهنجاری های جامعه باید در دستور کار خبرنگاران باشد و این صنف باید پیشرو باشند و جامعه را به پیش ببرند.
امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: خبرنگاران این سرمایه عظیم را نباید با متاع ناچیز دنیوی معامله کنند یا ابزار رسانه را برای تسویه حساب شخصی قرار دهند یا حقایق را قربانی مصالح کنند.
وی با اشاره به عهدشکنی آمریکا در برجام گفت: رفتارهای پس از برجام و مذاکرات نشان داد آمریکا دولتی است که حتی برای منافع نامشروع خود شرکای خود را قربانی می‌کند.
ایمانی افزود: باید هوشیار و بیدار بود که آمریکا هیچ‌ گاه منافع دنیای اسلام را نخواسته و نمی‌خواهد و آنان که فکر می‌کردند می‌شد با آمریکا کنار آمد دیدند عدل از بسیاری از مسائل هسته‌ای به چه منجر شد که آمریکا حتی به صورت نیم‌ بند به تعهدات خود عمل نکرد.
وی با بیان اینکه برخی در جامعه بی‌ تفاوتی را ترویج می‌کنند و برخی دیگر با عنوان رابطه با جهان، انقلابی ‌گری را تضعیف می‌کنند ادامه داد:افرادی فرهنگ به من چه و به تو چه را بر خلاف امر به معروف و نهی از منکر مد نظر اسلام ترویج کرده و برخی دیگر نیز مسئولیت را طعمه‌ ای برای بهره‌مندی خود و اطرافیان می‌ پندارند.
نماینده ولی‌ فقیه در استان فارس تصریح کرد: روح اقتصاد مقاومتی بر مدار صنایع کوچک و اقدامات جهاد دانشگاهی در کشور است و اگر صنایع را به روستاها برده بودیم اکنون با موج مهاجرت از روستاها مواجه نبودیم که آنچه رهبری در این موارد بارها بیان کرده دوای درد بوده و در عمل اجرایی نشده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار