شیراز؛

برپایی سومین جشنواره و نمایشگاه فرهنگی شهرسالم

همزمان با دهه کرامت، سومین جشنواره و نمایشگاه فرهنگی شهرسالم در شیراز آغاز به کار کرد.

برپایی سومین جشنواره و نمایشگاه فرهنگی شهرسالمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پاک‌ فطرت شهردار شیراز گفت: این نمایشگاه که به صورت جشنواره‌ای برگزار شده است بانوان هنرمند تولیدات صنایع دستی را برای فروش در معرض دید مردم قرار داده اند.
 پاک‌فطرت افزود: یکی از معیار های شهر سالم این است که همه مردم جامعه بتوانند در نقاط مختلف شهر تولیدات خود را عرضه کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط باشند.
وی ادامه داد: در این جشنواره غرفه‌ها یی از سازمان‌ های مختلف شهرداری شیراز مانند آتش‌نشانی، میادین و مشاغل، پسماند برای نشان دادن و آموزش خدماتی که در طول سال به مردم ارائه می‌شود در معرض دید عموم قرار گرفته است.
پروین حکمت آمیز مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری شیراز هدف این جشنواره را نهادینه کردن فرهنگ مشارکت در خانواده حفاظت از ارزش های دینی، فرهنگی، ملی و صیانت ازحقوق شهروندان عنوان کرد.
افزود: ارائه مشاوره مذهبی به خانواده ها، آموزش فرهنگ شهروندی برای مواجهه با آسیب های اجتماعی، آموزش رایگان دوخت چادر و آموزش حرکات ورزشی  از بخش های جنبی این جشنواره است.
شهردار شیرازبا بیان اینکه این نمایشگاه با 51 غرفه محصولات صنایع دستی زنان خودسرپرست، محصولات متنوع عفاف و حجاب، غذای سالم، کتاب، نوشت افزار و پوشاک ایرانی اسلامی عرضه شده است تصریح کرد: سومین جشنواره و نمایشگاه فرهنگی شهر سالم تا 24 مرداد ماه از ساعت 18 تا 23 پذیرای بازدید کنندگان است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.