اهواز؛

انجام زیرسازی 18 کیلومتر دیگر از محور هندیجان - ماهشهر

رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان از انجام شدن عملیات اجرایی خاک برداری و زیرسازی 18 کیلومتر دیگر از پروژه چهار خطه کردن محور هندیجان به ماهشهرخبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت اله ابوعلی گفت : محور هندیجان به ماهشهر بخشی از اتوبان خلیج فارس است که تکمیل عملیات چهار خطه کردن این مسیر سهم عمده ای در کاهش تصادفات جاده ای خواهد داشت.
وی افزود: طول این مسیر 75 کیلومتر است که 44 کیلومتر آن در حوزه استحفاظی راه و ترابری هندیجان قرار گرفته و تاکنون 22 کیلومتر آن به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک رفته است.
رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان اظهارکرد: عملیات زیرسازی 18 کیلومتر دیگر آن به طور کامل به انجام رسیده و 80 درصد ابینه های این مسیر احداث شده است  
ابوعلی بیان داشت: پیش بینی می شود کار تکمیل ابینه های این بخش از مسیر تا شهریور امسال انجام پذیرفته و با آغاز عملیات بیس ریزی و آسفالت تا پایان امسال شاهد بهره برداری 18 کیلومتر دیگر از این مسیر پر تردد باشیم.
وی ادامه داد: اعتبار این پروژه 450 میلیارد ریال است و تسریع در تخصیص اعتبار به تکمیل هر چه سریعتر آن کمک خواهد کرد
 رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان درپایان گفت : اصلاح نقاط حادثه خیز این مسیر نیز از اولویت های این اداره است و پیگیری لازم برای تخصیص اعتبار برای اصلاح این قسمت ها در حال انجام است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.