اهواز؛

صحبت های فرمانداراندیمشک درخصوص خبرنگاران

فرماندار شهرستان اندیمشک بیان داشت :اصحاب رسانه به عنوان قشر پویا ، اثرگذار و با نشاط باید حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،پیمان جهانگیری جمعه شب در آیین تجلیل از خبرنگار اندیمشک در تالار خورشید این شهر گفت:خبرنگار با خبرساز دو مقوله جدا از هم بوده و رسالت خبرنگاران واقعی با کار حاشیه سازان متفاوت است..

وی افزود:خبرنگارانی که در چارچوب قانون و در راستای ارزش های متعالی نظام و انقلاب اسلامی همت می کنند رسالتی بسیار بالا دارند.

جهانگیری  اظهار داشت:در این راستا افرادی که بدون در نظر گرفتن قانون و با هدف تخریب و منافع شخصی خبرسازی کرده و حاشیه سازی می کنند در زمره خبرنگاران نیستند.

فرماندار اندیمشک تاکید کرد:حمایت از خبرنگاران واقعی یک وظیفه است و در این راستا از نقد منصفانه ، پیشنهاد و راهکار سازنده استقبال می شود.

امام جمعه اندیمشک هم با اشاره به تلاش رسانه ای دشمن گفت:دشمنان اسلام از ابزار رسانه به عنوان یک ظرفیت برای دستیابی به اهداف شوم خود استفاده می کنند.

حجت الاسلام نعمت اله خدامی بیان داشت:نقد اصلاح گرانه و با نیت خیر رسانه ها خوب است و خبرنگاران باید هویت اسلامی و حماسه های ماندگار در دوران مختلف انقلاب را بیان کنند.

وی افزود:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،معرفی ظرفیت ها،ایجاد روحیه امید و نشاط واقعی در جامعه و بیان موضوع های فکری و انقلابی همراه با مبانی دینی باید مورد توجه رسانه ها و خبرنگاران باشد.

خدامی  تاکید کرد:خبرنگاران پرچمدار روشنگری هستند که نتیجه آن آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک نیز با قدردانی از حمایت فرماندار اندیمشک گفت:با حمایت بسیار خوب فرماندار و تلاش انجمن خبرنگاران این همایش به صورت متفاوت و به نحو شایسته ای برگزار گردید که در هفته جاری نیز برنامه های دیگری به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در اندیمشک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.