اینستاگردی

تبریک روزخبرنگار از سوی وزیر بهداشت/حاضر شدن رضا صادقی با لباس کردی در کنسرتش/سفرمحمدباقر قالیباف به مناطق مرزی کشور

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

حسن هاشمی وزیر بهداشت نوشت:

به‌نام پروردگاری که به قلم سوگند می‌خورد 17 مرداد را روز خبرنگار نام نهاده‌اند؛ به یاد شهید بزرگوار محمود صارمی که پیش از پایان یافتن آخرین خبرش به مقام شامخ شهادت نائل آمد.
این انتخاب احسن، همه‌ی آن‌چه را که باید گفت، شنید و دانست در خود نهفته دارد؛ از شرافت قلم تا شرف انسانیت، از مردمداری و صداقت تا پاسداشت حقیقت و از تلاش و شناخت مسئولیت تا رواج نیک مرامی و معرفت. 

امروز در سایه‌ی توسعه‌ی فناوری و گسترش شبکه‌های اجتماعی، اصحاب رسانه بیش از هر زمانی در افزایش سطح دانش، فرهنگ و آشنایی شهروندان با حقوق فردی و اجتماعی خویش نقش دارند و برای دستیابی به این جایگاه، علاوه بر دانش، مهارت و تجربه، باید به «اخلاق حرفه‌ای» و «مسئولیت اجتماعی» توجهی جدّی داشت. 

آن‌چه شما می‌نگارید؛ می‌گویید و به نمایش می‌گذارید؛ نه فقط در یک رسانه که در جان و دل یک ملت و فراتر از آن در محضر خداوند ثبت و ضبط خواهد شد؛ خوش بر احوال آنان که در مسیر حق و حقیقت گام برمی‌دارند و ارزش این حرفه‌ی ارزشمند و گران‌قدر را آن چنان که باید درک می‌کنند و پاس می‌دارند.

 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای خبرنگار، این روز را به یکایک شما تلاشگران عرصه‌ی دانایی تبریک می‌گویم و امیدوارم با تلاشی خستگی‌ناپذیر، به دور از هیاهوهای سیاسی و منافع گروهی، در مسیر عزت و شرف کشور و خدمت به ملت بزرگ ایران گام برداريد.

اینستاگردی


علی دایی نوشت:
عرض تسليت به اين دو عزيز،در غم شما شريك هستم.

اینستاگردی


حسین مهر ی نوشت:
به اميد درخشش قهرمان هاى المپيكيمون .

اینستاگردی


احمد ایراندوست نوشت:

کاش جایی که سه میلیارد بیننده دارد عکسی از عمو رجب همراهتون بود بعنوان نمادی از یک جانباز و شهید و هشت سال دفاع مقدس از این فرصت ها اندک است می توانست یکی از رخدادهای مهم باشه گرفتن عکس خدا بیامرز در دست ورزشکاران ما چون المپیک هم ورزش است و هم فرهنگ و چالشی بزرگ برای معرفی انسان های نمادین ....روحش شاد.

اینستاگردی



محمدباقرقالیباف شهردار تهران نوشت:

 چند سالی است که به لطف خداوند سفرهای راهیان نور از یک بازدید تأثیرگذار به فرصتی برای فعالیت‌های جهادی و خدمت به مردم رنج‌دیده‌ی مناطق جنگ‌زده و محروم کشور تبدیل شده است. در این سفرهای جهادی، جوانانِ پرشور و صاحب همت ایرانی از ساخت‌وساز منازل و حمام و سرویس بهداشتی تا تدریس به بچه‌ها و تشخیص و درمان هم‌وطنان عزیزمان را با افتخار انجام می‌دهند.
 فرصتی دست داد تا همراه خانواده عازم سفر غرب کشور شوم. بازدید از مناطق مرزی شمال غرب کشور، به یاد دوستان شهیدم همچون شهید کاوه و شهید جاوید، در کنار دیدار دوستان قدیمی لحظات خوبی را برایم رقم زد. اینجا بالای ارتفاعات «قندیل» است.
در عکس دوم، دیواره پشت سرم در این وقت تابستان برفی است انباشته به ارتفاع بیش از ۷متر!... ۹۵/۵/۱۶

اینستاگردی


نعیمه نظام دوست نوشت:

متاسفانه استاد پیشکسوت آقای پرویز شاهین خو درگذشت. با کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم بازیگر پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون " پرویز شاهین خو " چهره در نقاب خاک کشید و به دیار باقی شتافت.
 زمان و مکان تشییع و تدفین پیکر هنرمند فقید " پرویز شاهین خو " فردا ۱۷مرداد ماه ساعت ۸صبح در بهشت زهرا (س) به سمت قطعه ۷۳ردیف ۷۲انجام خواهد شد . باشد که با همراهی خود تسلی برای خانواده این هنرمند باشیم .روحشان شادویادشان گرامی.

اینستاگردی


مریم خدا رحمی بازیگر نوشت:

هرگاه عیبی در من دیدی، به خودم خبر بده نه کسی دیگری... چون تغییر آن دست من است!! کار اولت باعث پیشرفت و بهبودم میشود اما گزینه دوم غیبت است و مرا در تاریکی نگه میدارد...چرا موقعی که چیز منفی در کسی می بینیم، جز خودش همه را خبر میدهم؟؟؟جمله ای که در یک هتل نوشته بود، شگفت زده ام کرد:اگر سبب رضایتت شدیم از ما سخن بگو وگرنه با خود ما بگو بر خود تطبیقش دهیم تا غیبت از میانمان از بین برود!!!

اینستاگردی


صفحه منتسب به رضا صادقی نوشت: 

كنسرت با شكوه رضا صادقى در كرمانشاه 
رضا صادقى در اين كنسرت با لباس محلى كردى بروى صحنه رفت و با انرژى و عشق مردم كرمانشاه روبرو شد . همراهى مردم عزيز كرمانشاه و خواندن اهنگ تولدت مبارك براى اين هنرمند از اتفاقات جالب اين كنسرت بود .
صادقى ضمن تشكر از استقبال مردم ناب كرمانشاه پوشيدن لباس كردى را افتخار دانست و از هماهنگ كنندگان اين كار تشكر كرد.

اینستاگردی

اشکان خطیبی نوشت:
سلام.شنبه تون به خير و خوشى.کودکان فرشته اندعکس برداری از چهره کودکان مبتلا ونیازمند ممنوع... 


اینستاگردی


داریوش فرضیایی نوشت:
 اینم جشن پساتولد که در دفتر دوست عزیزم آقای صنعتی چند روز پیش همراه دیگر همکاران خوبم برگزار شدجاتون خالی بچه ها واقعا گل کاشتند.

اینستاگردی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار