حسینی: مسئولان سیاه جامگان به تعهدات مالی خود پایبند نبوده اند

مدافع تیم سیاه جامگان گفت:مسئولان سیاه جامگان تاکنون نتوانسته اند شرایط مالی خوبی را برای بازیکنان در لیگ شانزدهم فراهم کنند.

میثم حسینی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،درخصوص بازی با فولاد در هفته چهارم لیگ برتر اظهارداشت: تیم فولاد از کادر فنی و بازیکنان خوبی در ترکیب تیمش بهره می برد امیدوارم از بازی ضعیف مان مقابل سایپا عبرت بگیریم و با ارائه یک بازی بی نقص بتوانیم فولاد را در ورزشگاه ثامن شکست دهیم.

مدافع تیم سیاه جامگان گفت: مسئولان تیم تاکنون به تهعدات مالی خود پایبند نبوده اند امیدوارم بتوانند پول قراردادهای بازیکنان را سر موعد مقرر پرداخت کنند.

حسینی خاطر نشان کرد : متاسفانه مسئولان سیاه جامگان تاکنون 10درصد از مبالغ این فصل را به بازیکنان پرداخت کرده اند و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند به طور حتم تیم با مشکل روبرو خواهد شد.

وی درخصوص کمبود یک مهاجم  در این تیم پاسخ داد: درحال حاضر تیم از نبود یک مهاجم خوب رنج می برد و قرار است با صلاحدید کاظمی یک فوروارد گلزن به سیاه جامگان اضافه شود تا بتواند ضعف خط حمله را در گلزنی برطرف کند.

حسینی درباره بازی با تیم سایپا اظهارکرد: عملکرد تمام بازیکنان تیم در دیدار مقابل سایپا ضعیف بود و نتوانستیم بازی خوبی را با حضور پرشور هواداران مشهدی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: عملکردم در این مسابقه رضایت بخش نبود البته کاظمی باید درمورد نحوه بازیم نظر نهایی را بدهد در مجموع حق سایپا بود که با برد از زمین مسابقه خارج شود.

مدافع تیم سیاه جامگان گفت: داور مسابقه قضاوت خوبی داشت و در نتیجه بازی تاثیر گذار نبود، ما به بازی ضعیف خودمان باختیم.

وی درباره صبر کم تماشاگران سیاه جامگان تصریح کرد: سیاه جامگان از هواداران خوبی برخوردار است اما تماشاگران باید صبور باشند تا تیم به شرایط آیده ال نزدیک شود و نتایج خوبی را در لیگ شانزدهم کسب کند.



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار